Retailerul polonez LPP și-a extins prezența în 45 de piețe și a deschis primele magazine Sinsay în țară. Brandul a debutat pe 5 decembrie la Bălți și pe 19 decembrie la Soroca, oferind o gamă completă de îmbrăcăminte și produse pentru casă.

 

Compania afirmă că intrarea pe piața din Moldova completează extinderea sa în Europa Centrală și de Est. În 2026, LPP intenționează să deschidă peste 10 magazine noi în mai multe regiuni ale țării, inclusiv în Chișinău, transmite  IPN.

În 2025, retailerul a înregistrat un record în ceea ce privește deschiderile internaționale: LPP a intrat și pe piețele din Kosovo, Albania, Uzbekistan și Azerbaidjan, pregătindu-se să se lanseze în Georgia până la sfârșitul anului. Firma a menționat că extinderea în Moldova a fost posibilă datorită proceselor organizaționale accelerate.

Sinsay se orientează în principal publicului tânăr și oferă îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, precum și articole pentru casă la prețuri accesibile, asigurând că brandul este la mare căutare în rândul studenților, tinerilor profesioniști și familiilor.

Distribuie articolul: