Vă mai amintiți cu sigurnță de piesa „Ai, se eu te pego!”, pe care brazilianul Michel Teló o lansa în 2011. A devenit hit din primele săptămâni, iar asta s-a întâmplat mai apoi pe toate continentele. La început de 2017, un alt cântăreț de peste ocean a lansat o piesă cu mare potențial de viralitate. În doar 3 luni de la publicare, clipul acesteia se apropie cu pași grăbiți de 1 miliard de vizualizări pe YouTube.

maxresdefault„Despacito” – așa se intitulează piesa, al cărei clip a fost lansat pe YouTube la 12 ianuarie, de către portoricanul Luis Fonsi, în colaborare cu Daddy Yankee. A fost scrisă de Luis Fonsi și Erika Ender, iar ritmurile de reggaeton, dar și influențele urbane i-au prezis succesul încă din prima zi.

Nu o să ne referim acum la versuri (care s-au dovedit a fi destul de controversate), ci la succesul acestei piese, care a devenit unul internațional. Featuring-ul a spart top-urile mai întâi în America Latină (a fost cea mai difuzată piesă de la radio, în februarie), după care a ajuns în Republica Dominicană, Finlanda, Franța, Luxemburg, Slovacia, Elveția și de aici – mai departe.

„Despacito” a devenit prima piesă ajunsă în TOP 10 din graficul Global Spotify și a atins cifre record de vizualizări mai întâi pe Vevo, după care și pe YouTube.

Fonsi și-a propus să creeze o piesă distractivă, o melodie care să-i facă pe oameni să vrea să danseze și care să aducă „explozie în masă”, iar dorința i s-a împlinit cu ajutorul lui Daddy Yankee.

Produsul a inspirat o mulțime de cover-uri, dar și dansuri, printre care și cel al lui Gianluca Vacci, alături de soția sa:

Nu se opresc din dans nici la Miami! Italianul Gianluca Vacchi și soția sa încing din nou Instagram-ul

Foto: captură video, YouTube

Distribuie articolul: