Mai nou, marile branduri vestimentare își concep show-urile dedicate noilor colecții având drept punct de sprijin arhitectura. Ultima și cea mai nouă colecție a brandului Chanel trădează anume o astfel de abordare. Imaginația designerilor nu are limite!

La prezentarea colecției „Métiers d’Art”, marca Chanel pre-fall 2016, autorii conceptului au decis să transforme cel mai mare studio de film din Europa: „Cinecittà”, din Roma – într-o mini-capitală a iubirii – orașul Paris. 

Mesajul acestui decor urban impresionant este rupt din faptul că Métiers d’Art îl teleportează pe privitor în acea perioadă, în care Coco Chanel avea o legătură foarte strânsă cu reprezentanții cinematografiei italiene și în special – cu regizorul de film Luchino Visconti. Pentru că abordează personalitatea creatoarei franceze de modă Coco Chanel, colecția conține și elemente definitorii ale brandului: dominanta neagră, încălțămintea bicoloră, perlele și poșetele.

Am crede că un asemenea decor urban, de culoare gri, nu ar atrage atenția nimănui, însă trebuie să știți că a trezit un efect intens asupra spectatorilor, iar fotografiile realizate în timpul prezentării, sunt pur și simplu fantastice.  Întregul podium pe care aveau să defileze modelele îmbrăcate în haine din colecție, a fost decorat cu mici clădiri și chiar cafenele cu terase.

Printre oaspeții aleși ai prezentării de modă în stil parizian, s-au numărat actrițe ca Kristen Stewart, Anna Mouglalis, Ludivine Sagnier sau Geraldine Chaplin.

 

Distribuie articolul: