Câteva săptămâni de voting activ, mobilizare națională, 4500 mărci comerciale înscrise în luptă, peste 700 de vinuri apreciate internațional pentru calitate și peste 150 mii de vizitatori unici ale paginii Notorium.md.  Compania de proprietate intelectuală INTELSTART LTD a organizat pe data de 14 noiembrie 2020, la Restaurantul Richland, Gala de Decernare a Premiilor pentru Concursul Național a celor mai Recunoscute Mărci Comerciale din Moldova – Notorium Trademark Awards, ediția a cincea şi Gala de Decernare a Concursului Notorium Wine Awards pentru vinurile, divinurile şi spumantele moldoveneşti premiate internațional pentru calitatea acestora.

Cele mai puternice mărci naționale și internaționale, prezente pe piața din Moldova, au fost recunoscute de public prin vot on-line, securizat de Facebook, pe pagina oficială.

La concurs au participat peste 4500 de mărci comerciale prezente pe piața la 150 de categorii de produse şi servicii. Iar în acest an in premieră a fost lansat și Concursul Vinurilor Recunoscute ce a implicat peste 700 vinuri, divinuri şi spumante moldoveneşti, aprecaite internaţional cu peste 1700 de distincţii în ultimii trei ani, ce au luptat pentru recunoaștere și trofeul Notorium Wine Awards. Deviza Concursului a fost: „Fiecare merită să fie recunoscut”.

 

La Gala Premiilor Notorium Trademark Awards 2020 au fost premiate 127 de mărci comerciale. Evenimentul a fost împărțit în patru sesiuni, cu respectarea măsurilor de prevenire a infecției COVID-19. Printre nominanţii Galei, care au primit distincţiile Concursului – trofeu, medalii de aur, argint şi bronz, se enumeră aşa brand-uri ca: Fincombank, Clickpay.md, Castel Mimi, Vinăria Ialoveni, Alba Yoli, Farmacia Familiei, Boiar Divin Wine House, Optiplaza, Chicco, Balkan Pharmaceuticals, Ocean Fish, Zepter, Volta, Inox Plus, Schneider Electric, Baumaster, Ukravit, Diplom, Kindermed, Odema ş.a.

 

Poze de la eveniment găsiţi pe pagina de Facebook.

Oaspeții de onoare și speakeri au fost Directorului General Adjunct al AGEPI – Mogol Natalia cu prezentarea „Importanța şi rolul mărcilor comerciale în economia de piaţă”, Dumitru Talmazan Director și Co-fondator ASAP- DIGITAL TEAM cu prezentarea „5 Sfaturi pentru social media în 2021”  și Vitalie Popescu – Director and Leading Trainer la AEGIS Trainings cu prezentarea „5 greșeli pe care nu vrei să le faci atunci când negociezi”.

Și în ediția din anul curent învingătorii primesc și dreptul exclusiv de utilizare a Logotipul Votat Marcă Recunoscută, iar vinificatorii primesc dreptul exclusiv de utilizare a logotipului „VOTAT VIN / SPUMANT / DIVIN RECUNOSCUT” şi „VOTED ICONIC WINE / SPARKLING WINE / DIVIN” care va duce la o creșterea vânzărilor încrederii și loialității consumatorilor.

 

În baza studiului realizat de Xplane Market Research Agency se estimează că:

  • 70% din consumatorii moldoveni probabil ar cumpăra  produsul/ serviciul marcat cu logotipul Votat  Marcă Recunoscută, și
  • 59% din consumatori vor avea încredere în aceste produse/ servicii.

Gala de Decernare a avut degustație de vinuri și divinuri de la Castel Mimi, blitzuri, transmisiune live, networking cu antreprenori de top din Moldova, show cu lupte reale a cavalerilor medievali, recital muzical cu Vladimir Fotescu & Band, recepție VIP cu bucate selecte, cadouri și tombole cu premii de la parteneri.

 

NOTORIUM în cifre:

  • 5 ani de promovare a Celor mai Recunoscute Mărci Comerciale din Moldova
  • 4500 mărci comerciale, participante în Concursul Mărcilor Recunoscute NOTOTORIUM
  • 540.000 de vizitatori unici a site-ului NOTRIUM la cele patru ediții
  • 150.000 de vizitatori unici a site-ului NOTORIUM, la ediția curentă (septembrie – prezent)
  • timp mediu de aflare pe site 3 minute
  • 20+ parteneri mulțumiți
  • 60.000+ abonați activi a Bazei de Date Email Marketing
  • 6300+ fani ai paginii de Facebook
  • 64.000 vizualizări a Galei Notorium 2020, în decurs de 2 zile, pe rețeaua www.privesc.eu la cele 4 sesiuni!