În data de 12 aprilie, tradițional, Misiunea Socială „Diaconia” a desfășurat Colecta națională de produse alimentare „Masa Bucuriei”, evenimentul culminant al campaniei de Paști, ajunsă la cea de-a 16-a ediție. Anul acesta, grație mobilizării impresionante a comunității, a fost donată o cantitate record de produse alimentare – 85.886 kilograme, în sprijinul bătrânilor care trăiesc în singurătate și lipsuri. Fiecare donator a oferit mai mult decât un produs, a oferit grijă, demnitate și un strop de speranță.

Toate resursele acumulate în campanie vor deveni zilnic un prânz cald pentru beneficiarii cantinelor sociale și ai centrelor parohiale din cadrul Mitropoliei Basarabiei, dar și pachete alimentare distribuite, în perioada Săptămânii Patimilor și a Săptămânii Luminate, direct la casele celor aflați în nevoie.

Igor Belei, director executiv Diaconia: „Această campanie este, de fapt, rezultatul unui întreg proces desfășurat pe parcursul a 16 ediții – un efort colectiv în care oamenii s-au implicat cu încrederea că fac parte dintr-un lanț al binelui. Fiecare gest și fiecare contribuție personală a fost parte dintr-o schimbare majoră. Iar dovada acestui impact este rezultatul remarcabil – o creștere de peste 47% față de anul trecut.

Cei 1200 de voluntari, care s-au implicat în campanie și zilele acestea deschid ușile persoanelor aflate în nevoie și le oferă pachete alimentare, reprezintă esența acestui succes. Donațiile primite ne oferă siguranța că vom putea continua să susținem serviciile cantinelor sociale.”

Colecta a implicat cca 1200 de voluntari, demonstrând astfel că solidaritatea este o forță adevărată. 

În acest an, colecta s-a desfășurat în peste 120 de magazine din Chișinău și alte 32 de localități: Edineț, Peresecina, Ungheni, Soroca, Căușeni, Hîncești, Strășeni, Dondușeni, Cimișlia, Telenești, Măgdăcești, Cantemir, Orhei, Bălți, Stăuceni, Cricova, Călărași, Chetrosu, Bubuieci, Ștefan Vodă, Sîngerei, Cahul, Leova, Giurgiulești, Vulcănești, Florești, Drochia, Colonița, Anenii Noi, Rîșcani, Cărpineni, Tohatin. 

Campania a fost susținută de numeroase echipe și companii care au ales să sprijine inițiativa: Bons Office, maib, Premier Energy  Moldova, Kaufland Moldova, Ogilvy Moldova, GRAWE Carat Asigurări, VEO Republica Moldova, JivyGroup, diez,PROFMET, Overline Logistic Events, Apa Bucovina Moldova,Sandra Ice Cream Moldova, Synevo Moldova, Amdaris.

Totodată, inițiativa a fost promovată și amplificată de formatori de opinie, cărora le suntem recunoscători pentru susținerea demersului nostru: Sorina Obreja, Marco Ballerini, CorinaȚepeș, Corina Dascălu, Andrei Porubin, Ana Cernicova, Cătălin Lungu, Valeriu Rașcu, Ana Groza, Irina  Bivol, Pasha Parfeni, Kapushon (Marin Crețu), Olesea Sfecla, Nata Albot, Stela Botez, Steluța Andrei, Nicu Țurcanu, Nicoleta Colomeeț, Doina Danilean, Victoria Caras, Elena Popa, Larisa Harea-Harenco.

Mulțumim rețelelor de magazine care au găzduit punctele de colectare: Kaufland Moldova, METRO Moldova, Supermarket Nr1, Velmart, Linella, Green Hills Market, Local Discounter,Bonus.

Campania „Masa Bucuriei” a fost realizată în parteneriat cu eparhiile și parohiile Mitropoliei Basarabiei, iar Banca de Alimente a fost partenerul logistic al acțiunii.

Dacă nu ai reușit să fii alături de noi în ziua colectei, poți face o donație simplu și rapid prin MIA Plăți Instant sau poți face o donație online.

Împreună putem transforma solidaritatea într-un gest concret, care oferă speranță și demnitate. 

Distribuie articolul: