Într-o lume în care câştigarea încrederii clientului este mai importantă decât oricând, iar a fideliza un cumpărător este de multe ori mai ieftin decât a achiziționa unul nou, Carl Sewell îți arată cum să transformi cumpărătorii ocazionali în clienţi pe viaţă. Care este metoda lui Sewell de a atrage și de a menține clienții? Această carte te va învăța despre cum să depistezi cu adevărat ce vor clienţii şi cum să te asiguri, ca antreprenor, că toți cumpărătorii companiei tale, fără excepție, primesc exact acel lucru.

Așadar, prin intermediul principiilor și filosofiei care au transformat reprezentanţa sa auto într-o afacere de aproape un miliard de dolari, şi l-au făcut unul dintre cei mai mari dealeri din ţară, Carl Sewell exemplifică modul în care trebuie parcurs drumul către succes, în afaceri.

Indiferent dacă ești la început de cale în acel business, sau deja deții o corporaţie cu sute de angajați, metodele de loializare a clientelei expuse în acest manual de vânzări îți vor învigora afacerea şi vor aduce un nou flux de abundență în compania ta.

Iată câteva dintre sfaturile acestei cărți:

  • Transformă-ţi angajaţii în superstaruri. Motivează-i, stimulează-i și mulțumește-i constant.
  • Comunică cu clientela ta. Obţin în mod recurent, chiar de la clienţi, idei bune în ceea ce priveşte prestarea serviciilor de calitate în nișa ta.
  • Fă-ți reclamă onestă, într-un mod care să te avantajeze.

Nu există o singură pagină fără o lecţie instructivă pentru managerii care se luptă să obţină avantaje competitive prin intermediul serviciilor. Este o adevărată bijuterie! – Prof. Leonard A. Schlesinger, Harvard Business School

Cartea anului… modul în care abordează Sewell serviciile va funcţiona la fel de bine şi pentru companii mari, şi pentru companii mici. Sfatul meu este să vă apucaţi de ea cu entuziasm, să vă amuzaţi, să meditaţi – şi să acţionaţi imediat. – Tom Peters

Carl Sewell este un om de afaceri prosper din SUA. Afacerea lui a crescut de la o cifră de afaceri de zece milioane de dolari în anul 1968 la aproape un miliard, în prezent. Cum i-a reușit? Prin excelență în prestarea serviciilor către clienţilor săi.

Paul B. Brown ţine frecvent prelegeri pe tema serviciilor oferite clienţilor și fost scriitor şi editor la Business Week, Financial World, Forbes, şi Inc.

Distribuie articolul: