Ajunge să vorbim despre luptele și neînțelegerile sale cu Brad Pitt, de care s-a despărțit în urmă cu șase ani, dar cu care încă luptă pentru custodia copiilor sau pentru proprietatea unui castel francez. Să ignorăm, de asemenea, ultimele sale eșecuri de film, cum ar fi povestea despre un pompier parașutist din „Cei care mă vor mort” (HBO Max).

Angelina Jolie este mult mai mult decât atât. Și la 48 de ani, aproape jumătate filmând, sau regizându-le, și muncă filantropică asiduă în favoarea drepturilor femeilor, copiilor și refugiaților (din 2012 este trimis special al Înaltului Comisar al ONU pentru Refugiați), acum s-a reinventat ca designer de modă. Noua firmă, care se va numi Atelier Jolie, va fi dedicată haute couture, dar cu o nouă întorsătură: se va concentra pe reducerea deșeurilor textile și pe promovarea creativității clienților. Ideea este să vedem lumina în toamna viitoare.

„Angelina lucrează la acest proiect de mai bine de un an și așteaptă ca marca să fie aprobată pentru a merge mai departe”, a anunțat ziarul britanic „The Sun” înainte ca însăși actrița „Maleficent” să împărtășească pe Instagram noul său proiect cu urmăritorii ei.

„Toată lumea poate crea”
„Încep ceva nou: un spațiu în care toată lumea poate crea”, a fost scrisoarea de prezentare a Atelierului Jolie.

Proiectul lui Jolie, care va include și bijuterii, își propune să „democratizeze industria modei, permițând clienților accesul la un colectiv de designeri emergenti și maeștri meșteri”. Pe profilul său de Instagram, el mai spune că „va exista posibilitatea „online” de a găsi producători de articole de îmbrăcăminte, folosind surplusul de textile și materiale „de epocă” pentru a crea piese unice, care întruchipează creativitatea și scopul personal.”

În plus, explică ea, „veți putea să reparați sau să reciclați piesele din garderoba pe care doriți să le reînvie, perfecționând potrivirea, dând o nouă viață a ceea ce ar fi putut fi aruncat și creând articole de îmbrăcăminte de moștenire de calitate, cu semnificație personală.”

Pe scurt, va fi îmbrăcăminte pe măsură, cu un accent special pe piese haute couture și croitorie, dar și pe durabilitate. Ea însăși a vorbit despre gusturile ei în materie de modă -foarte minimalistă- într-un interviu pentru ‘Vogue’ în 2021, unde a explicat: „Investesc în piese de calitate și apoi le port până la moarte. Cizmele mele, o haină preferată, o geantă preferată, nu schimb lucrurile des.”Capsula cu Chloé
Pentru prima sa colecție, brandul a colaborat cu casa de modă franceză Chloé și cu directorul său de creație Gabriela Hearst, pentru a crea o capsulă de îmbrăcăminte pentru femei care va evidenția munca artizanilor și impactul scăzut asupra mediului. Aceasta va vedea lumina puțin mai târziu, la începutul lui 2024.

 

Activista a căutat o alianță cu un brand care are certificarea B Corp, distincție acordată acelor companii care pun incluziunea și sustenabilitatea în ADN-ul lor.

 

 

Coamă nouă cu străluciri
Protagonista din „Inocența întreruptă” (1999) a profitat de această schimbare a locului de muncă pentru a lansa un nou „look”. Ea a lăsat în urmă părul închis la culoare din ultimii ani și a făcut dungi blonde miere, o imagine care amintește de cea pe care a purtat-o ​​în anii 90.