Vânzarea unui apartament sau a unei case poate fi un proces deloc ușor, fapt pentru care, înainte de a începe procesul propriu-zis de vânzare a imobilului, fiecare proprietar trebuie să decidă ce metode va folosi pentru a face publicitate locuinței sale care caută cumpărători.

      Cele mai multe oportunități de publicitate se găsesc în mediul online. Principalul avantaj fiind că reclamele de vânzări pot ajunge la un număr mare de persoane și pot fi actualizate și afișate la orice oră din zi sau din noapte. Dar, există și dezavantaje – vei concura cu mulți alți proprietari care încearcă să găsească un potențial cumpărător.

      Prin urmare, trebuie să te asiguri că anume casa ta este prezentată în cel mai atrăgător mod posibil și are beneficii care o deosebesc de alte case de vânzare în Chișinău sau  apartamente de vânzare în Chișinău. Alegerea prețului corect este, de asemenea, deosebit de importantă. Pentru că dacă o casă este supraevaluată, cineva interesat să cumpere proprietatea poate alege proprietăți similare, dar cu un preț mai convenabil. Promovarea online a reclamelor de vânzare se poate face prin mai multe platforme, și anume:

  1. Site-uri specializate în imobiliare

    Publicitatea pe astfel de platforme îți oferă posibilitatea de a contacta direct persoanele interesate să cumpere imobile. Cei care folosesc o astfel de metodă de vânzare sunt mai aproape de o posibilă tranzacție, pentru că au la dispoziție mai multe opțiuni pentru găsirea cumpărătorilor. 

  1. Site-uri de publicitate generală

     Publicitatea vânzării tale pe aceste site-uri este gratuită, dar nu este garantat că vei ajunge la un public țintă interesat să cumpere o proprietate. Acest lucru face posibilă extinderea procesului de vânzare pe o perioadă mai lungă de timp. În plus, site-urile web generaliste percep și o taxă pentru a promova în continuare proprietatea.

  1. Rețele sociale

     O altă modalitate de a-ți promova un imobil în Chișinău este prin intermediul rețelelor sociale, cum ar fi Facebook. Acest lucru se poate face prin butoanele de social media puse la dispoziția utilizatorilor. Anunțurile pot fi postate direct în cronologie sau grupurile tale trimise ca mesaje private sau publicate direct în paginile pe care le controlezi.

     Grupurile de Facebook imobiliare sunt pline de persoane care sunt cu adevărat interesate să cumpere o casă, așa că este important să te asiguri că anunțurile tale ajung în acele grupuri.

      Totuși, dacă vei lucra cu o agenție imobiliară în Chișinău, mai ales dacă e vorba de una exclusivă cum e RE/MAX, specialiștii acesteia se pot ocupa de promovarea proprietății prin rețelele sociale de la A la Z.

Dacă ai decis să-ți vinzi locuința, fie că e vorba de un apartament sau de o casă, te așteptăm la unul din birourile RE/MAX, lider mondial în imobiliare, unde îți oferim consultații și toate procedurile necesare pentru o tranzacție rapidă și reușită.

Distribuie articolul: