1. Content marketing

Conținutul este, în prezent, o garanție a calității promovării digitale. Singura dificultate este că actualizarea conținutului necesită mult timp deja prețios. Din păcate, nu putem pune pauză în alte activități, doar ca să înnoim conținutul sau să-i adăugm un anume substrat factologic. Această activitate este inerentă strategiei de marketing pe care o adoptă compania și, respectiv, trebuie să fie realizată concomitent cu toate celelalte măsuri offline și online de promovare.

2. A/B testing pentru website

Un test A / B este un experiment care folosește două sau mai multe variante ale aceleiași pagini web (A și B). Varianta A este originalul și variantele B – Z conțin fiecare cel puțin un element modificat de la original.

3. E-mail marketing personalizat

Emailurile personalizate, bazate pe comportament aduc rezultate de circa 3 ori mai bune decât emailurile simple.
Conform studiului Impact BND, companiile care au succes în utilizarea tehnologiei de atragere a lead-urilor generează cu 50% mai multe vânzări, cheltuind cu 33% mai puține resurse în acest proces. Și unul dintre cele mai eficiente și mai rapide instrumente în acest domeniu este e-mail marketing automatizat.

4. YouTube SEO

Videoclipurile de pe YouTube apar în rezultatele căutării, astfel încât optimizarea conținutului video devine mult mai importantă acum.

Cum optimizăm canalul de YouTube?
– Keyword Research:
Partea 1: Analiza și colectarea de Cuvinte-cheie relevante nișei de activitate;
Partea 2: Compararea listelor de Cuvinte-cheie obținute prin instrumente și
tehnici specifice platformei YouTube și motorului de căutare – Google (pentru
stabilirea celor mai eficiente tematici pentru video).

– Lucru asupra canalului:
1:adaugare descriere, adaugare cuvinte cheie generale la canal, adugare
tags, adaugare poza profil si channel art, crearea playlists, configurarea
valorilor prestabilite ale canalului, conectare cu GA etc

– Optimizarea clipurilor video:
1. Creare title, description, ajustarea cc (close caption) adăugarea watermark thumbnail, postare, crearea schema video object etc.

5. Influencer Marketing

92% dintre oameni au încredere în alți consumatori. Deoarece recomandările sunt mult mai credibile decât marketingul simplu (tradițional), conlucrăm cu influenceri profesioniști și credibili.

6. Căutarea vizuală Google Lens

Căutarea vizuală va aduce experiența utilizatorilor la un cu totul alt nivel. Acum, ei vor putea încărca poza și căuta rezultate avansate pe Google.

Google favorizează site-urile care furnizează conținut bogat și original. Aceasta înseamnă că aproape orice pagină web care prezintă conținut duplicitar este penalizată și, respectiv, apare mai jos în clasamentul motoarelor de căutare. Este, deci, logic că acest concept se va extinde în viitor și asupra imaginilor, oferind avantaje în clasamentul motoarelor de căutare (SERP) pentru paginile care conțin imagini originale și de calitate.

7. Push messages din browser

Utilizarea de push messages personalizate crește rata de conversie:
• Rata de deschidere a mesajelor de tip push este de 7%, comparativ cu 3% pentru mesajele generale.
• 54% dintre utilizatori trec pe link-uri de la notificările push segmentate.

8. Omni-Channel marketing

Statisticile arată că brandurile care utilizează trei sau mai multe canale în fluxul lor de automatizare au o frecvența de cumpărare cu 250% mai mare omni-channel față de un singur canal.

9. Geomarketing

Geotargetingul se face in raza locatiei fizice. Dacă promovăm un retailer, vom targeta persoanele ce locuiesc în raza supermaketurilor (în raza de 1 km).

10. User Generated Content

90% dintre cumpărători au recunoscut că anume conținutul generat de utilizatori le-a influențat deciziile de cumpărare mai mult decât orice altă formă de publicitate.

11. Automatizarea marketingului

SERVICIUL/PRODUSUL
+
STRATEGIA EFICIENTĂ DE MARKETING ONLINE
+
OPTIMIZARE SEO
+
INTELIGENȚĂ ARTIFICIALĂ (CRM ȘI AUTOMATIZARE)
=
CLIENȚI PE BANDĂ RULANTĂ

Iată care sunt categoriile de lucrări ce se includ în automatizarea marketingului:

1. SEO – optimizarea site-ului la etapa inițială, pentru atragerea publicului țintă și pentru construirea unui website calitativ și apreciat de către Motorul de Căutare Google:
• Optimizarea căutărilor de tip voce
• Optimizarea link-urilor interne, a imaginilor și a conținutului textual, cu cuvinte cheie
• Optimizarea structurii site-ului
• Îmbunătățirea vitezei de încărcare a paginii
• Optimizarea externă (publicarea articolelor publicitare pe site-uri relevante, obținerea link-urilor puternice spre site, bannere etc.).

2. E-mail marketing:
• Trimiterea de e-mailuri direcționate, newslettere cu date despre produse
• E-mailuri tranzacționale, bazate pe comportamentul utilizatorilor
• E-mailuri automatizate – cu vouchere și reduceri.

3. Personalizarea Web:
• Targetări geografice
• Analiza comportamentului vizitatorilor pe site
• Dezbaterea intenției de a părăsi site-ul (de ex: mesaje de convingere de a rămâne pe pagină)
• Recomandări de produse
• Vânzări de tipul Up-sell și Cross Sell (accesorii, produse complementare și alte produse care se potrivesc intereselor utilizatorilor).

4. Introducerea CRM-ului în fluxul de activitate al companiei:
• Sistematizarea comunicării cu clienții
• Colectarea eficientă a informațiilor despre clienți
• Fixare automată a solicitărilor în soft
• Integrare cu telefonia IP
• Optimizarea comunicării interne.

Distribuie articolul: