În acest an, la colecta națională de alimente, evenimentul culminant al campaniei „Masa Bucuriei”, a fost donată o cantitate record de alimente în sprijinul oamenilor nevoiași – e vorba de 57 811 kilogramede produse. Evenimentul este la cea de-a 15-a ediție și a fostorganizat în această sâmbătă, pe 27 aprilie de către Misiunea SocialăDiaconia”.

Toate donațiile acumulate vor fi distribuite sub formă de pachetealimentare în preajma Sfintelor Sărbători de Paști și vor deveniprânzurile calde oferite anul întreg oamenilor nevoiași prin intermediulcantinelor sociale.

Colecta a implicat cca 1000 de voluntari și s-a desfășurat în 103 magazine din Chișinău și alte 25 de localități: Peresecina, Cetireni, Soroca, Căușeni, Hîncești, Strășeni, Dondușeni, Cimișlia, Cahul, Cupcini, Telenești, Cantemir, Cania, Măgdăcești, Orhei, Bălți, Stăuceni, Cricova, Călărași, Puhoi, Bubuieci, Ștefan Vodă, Sîngerei, Edineț, Comrat.

Igor Belei, Director Executiv Misiunea Socială Diaconia:

 În acest an am avut cea mai prolifică campanie socială cu cea maimare prezență de până acum pe întreg teritoriul Republicii Moldova. Drept dovadă avem rezultatele remarcabile cu un record absolut înceea ce privește donația de alimente pentru oamenii nevoiași, semn această colectă a devenit parte dintr-o abordare firească care esteindispensabilă la nivelul societății în preajma sărbătorilor pascale. Credem cu desăvârșire “Masa Bucurieieste mai mult decâtdespre generozitate și implicare, este o acțiune de educare a tinereigenerații pentru a fi mai buni și empatici.”

Diaconia apreciază efortul echipelor din cadrul companiilor: maib, Synevo Moldova, Premier Energy  Moldova, Ogilvy Moldova, GRAWE Carat Asigurări, Amdaris, Liceul Teoretic „Pro Succes”, Instituția Publică Liceul TeoreticAlexandru Ioan Cuza”, pentru s-au alăturat demersului campaniei și au ales facă voluntariatcorporativ pentru o cauză nobilă.

Mulțumim promotorilor care au dus mesajul nostru către sute de oameni și i-au îndemnat facă un bine: Andrei Porubin, SorinaObreja, Marin Cretu (Kapushon), Elena Popa, Ana Cernicova, Marco Ballerini, Pasha Parfeni, Olesea Sfecla, Anatol Durbală, Corina Dascălu, Ludmila Adamciuc, Stela Botez, Sergiu Beznițchi, NicuȚărnă, precum și echipelor media care au relatat despre acțiune șinevoia de mobilizare națională.

Apreciem implicarea rețelelor de magazine: Kaufland, METRO, Linella, Supermarket Nr1, Local Discounter, Velmart, Green Hills Market, Fourchette, Family Market, Bonus, dar și altor magazine locale.

Colecta de pe 27 aprilie a fost realizată în parteneriat cu eparhiile șiparohiile Mitropoliei Basarabiei, asociațiile HelpAge International Moldova și ASCOR Chișinău. Partenerul logistic al acțiunii a fostBanca de Alimente.

Toți cei care vor susțină în continuare oamenii nevoiași asistați de Diaconia pot face o donație pe parcursul întregului an. Cu 100 de lei e asigurat un prânz cald unui bătrân timp de o săptămână, la cantina socială din Chișinău: https://masabucuriei.md/#pricing-section

În acest an, campania a fost sprijinită de Uniunea Europeană prinintermediul proiectului Parteneriate pentru servicii de cantină socialăincluzive și durabile”, co-finanțat și implementat de I.P. „Keystone Moldova”, A.O. Concordia. Proiecte Socialeși I.R.M.S. „Diaconia”.

Distribuie articolul: