Una dintre cele mai grave probleme cu care se confruntă societatea contemporană este considerat a fi fenomenul violenţei în familie. Deși violenţa împotriva femeii constituie de câţiva ani un subiect de dezbatere, iar abordarea violenţei în familie în Republica Moldova a obţinut un progres semnificativ, comunitatea nu a reuşit să pună capăt acestei probleme.

În 2008 Avon a inițiat Campania Respectului, ce are drept scop prevenirea violenței împotriva femeilor prin educarea publicului și prin susținerea proiectelor sociale care combat acest fenomen.

Anxietate

Cu ocazia Zilei Internaționale de luptă împotriva violenței domestice Avon a lansat un proiect social cu hashtagul #SeeTheSigns, protagonista căruia a devenit actrița și regizoarea Olesea Svecla. Proiectul vine să atragă atenția asupra unei alte forme a violenței – celei emoționale. El reamintește femeilor, că dragostea aduce emoții pozitive, iar dacă partenerul iubește atât de mult încât doare, iar dragostea și gelozia lui sufocă – e vorba de violența emoțională.

Roxana Popescu, directorul Avon Moldova afirmă: „Prin campaniile sale sociale Avon își propune să susțină femeile în lupta cu violența domestică, să inițieze campanii de informare și traininguri pentru a explica și preveni acest fenomen. Ne dorim mult ca femeile să se prețuiască. Când știi cine ești și ce vrei, nu accepți violența sub nicio formă”.

Olesea Sveclă declară: „Zi de zi tolerăm prea multă răutate și duritate. Nu trebuie să lăsăm mâinile jos și să plecăm capul, acceptând statutul sexului slab. Noi știm că suntem mult mai puternice și am demonstrat acest lucru nu odată”.

***
Pentru a susține Campania Respectului, caută produsele dedicate campaniei în broșurile Avon. Profitul obținut din vânzarea lor intră integral și exclusiv în fondul destinat luptei împotriva violenței domestice.

Logo_DV_5ani_v1

www.avon.md
www.facebook.com/Avon.md

P