Augmented Reality, Instagram Stories și chatboții adaptați devin elemente indespensabile atunci când vine vorba de promovarea unei afaceri pe rețelele de socializare. Cele mai recente tendințe privind interacțiunea brandurilor cu clienții au fost prezentare în timpul unui seminar ROOFOOFLINE condus de Daniela Donici de la AdCenter. 

Iată care sunt tendințele care devin tot mai prezente în comunicarea dintre companii și clienți pe social media:

  1. Rată de engagement mai mare dintre branduri și clienți. Până nu demult, 89% din mesajele scrise de utilizatori către branduri erau ignorate. Acest lucru urmează a fi schimbat deoarece tot mai multe companii încep să conștientizeze importanța pe care o au informațiile furnizate de clienți. 
  2. Utilizarea chatboților adaptați. Cu ajutorul unui chatbot, clientul poate afla tot ceea ce îl interesează despre produs. Chatboții rezolvă problemele consumatorilor mai rapid, oferind informații despre produse și înregistrând comenzi. 
  3. „Social listening”. Prin intermediul acesteia, companiile pot afla ce îi interesează pe oameni și care este atitudinea acestora față de brand.
  4. Instagram Stories. Utilizatorii petrec aproximativ 28 de minute pe zi uitându-se la Instagram Stories. Peste 1 milion de advertiseri folosesc Stories în fiecare lună. 
  5. Augmented Reality și filtre pentru față. Odată cu lansarea iPhone X, opțiunile AR pentru branduri au crescut. Cel mai popular filtru de față pe Instagram este Dog. Instagram a lansat 20 de instrumente cu integrarea AR pentru stories. 
  6. Social Call-Out și luare de atitudine/poziție. 81% din consumatori spun că brandurile devin mai responsaili atunci când folosesc social media pentru luarea de atitudine. Doar 8% din consumatori au spus că vor tăcea dacă un brand va avea o poziție greșită.

Seminarul „Cum să integrezi business-ul pe rețele de socializare” a fost realizat în cadrul ROOFOFFLINE, un eveniment marca AGORA dedicat companiilor emergente. 

Distribuie articolul: