În această săptămână, bradul „Promesse by Sanda” și-a prezentat noua colecție, una de iarnă, plină de stil și rafinament. Surpriza evenimentului, însă a fost parfumul „Promesse jour”. Despre acesta, Sanda Diviricean a scris și pe blogul său, acolo unde a dezvăluit de unde a pornit ideea „emoției lichide”.

23031461_2060122047557874_2502397634887531917_n„Cred că ideea de a crea un parfum Promesse, pe care l-am lansat oficial, ne-a venit de la această definiție inspirată („Parfumul este o emoție lichidă”), dată de Michael Edwards, creatorul ghidului „Parfums du Monde”. Cât de frumos a putut s-o spună!

Ca și alte emoții, parfumul este o continuare a personalității noastre și într-o fracțiune de secundă poate oferi suficientă informație despre ce fel de om suntem și ce mod de viață ducem. După o întâlnire, interlocutorul nostru va pleca învăluit de parfumul perceput recent, iar acest factor ar putea fi important în dorința de a ne revedea sau nu. Când simți un miros, s-ar putea să nu-l identifici, dar il asociezi cu anumite amintiri, chiar și cu cele mai îndepărtate, din copilărie – mirosul de mandarine și portocale ne amintește de sărbătorile de iarnă, mirosul de briză ne readuce în memorie vacanțele petrecute pe malul mării. Unele mirosuri ne „teleportează” efectiv în perioade ale vieții asociate cu ele. Acest simț are o proprietate uimitoare de a ne influența direct și instantaneu starea de spirit, dispoziția, chiar și starea fizică”, menționează Sanda Diviricean pe blogul său.

22894198_2059625454274200_3180532680896387587_n

„Iar pe mine, ca psiholog, ceea ce mă pasionează cel mai mult – sunt oamenii și trăirile lor. Profesia mă ajută să creez un contact imperceptibil cu sufletele oamenilor și dacă ei îmi permit, să-i ajut să și le umple cu mai multă bucurie și mai multă fericire. Asta dă sens vieții mele. Dacă cineva se simte puțin mai bine după comunicarea cu mine, eu mă simt împlinită. Dar sunt atâția oameni cu care nu pot, fizic, să am o comunicare de calitate, atât cât aș vrea. Atunci m-am gândit, împreună cu echipa Promesse, că se poate comunica și altfel, se poate comunica și prin creații materiale (nu doar prin cuvinte), se poate comunica prin lucruri frumoase. Pentru că lucrurile frumoase iți aduc emoții frumoase, care pot fi emoții lichide, sau emoții catifelate, sau emoții colorate. Aveam un profesor în vârstă la facultatea de psihologie, care obișnuia să spună foarte des „Fetelor, tot ce contează în viața asta, sunt emoțiile.” Și nu poți să nu-i dai dreptate. Fără emoții am fi niște roboți, nu am avea o viață interioară”, conchide fondatorul „Promesse”.

Noua colecție „Promesse” o puteți admira mai jos, iar pentru a procura articolele vestimentare, dar și parfumul „Promesse Jour”, vizitai magazinul de pe adresa: str. Grigore Vieru 13.

Foto: Promesse by Sanda

Distribuie articolul: