Cum e să fii un nume de succes în domeniul tău şi să te menţii pe poziţia de lider? Cum e să îi convingi pe oameni că produsele tale sunt cele mai bune și să îi fidelizezi pe ani de zile? Întrebări dificile, care implică răspunsuri simple – calitate, inovații, valori și grijă față de clienți. În cei peste 20 de ani de activitate ai companiei „Rogob”, aceasta a ajuns să fie asociată cu calitatea incontestabilă a mezelurilor pe care le fabrică. Şi asta nu e tot. 

Cifrele au cuvântul

Mai mult de două decenii de activitate confirmă tendințele de dezvoltare continuă, creșterea performanțelor și nu doar în domeniul său. „Compania „Rogob” este acum un partener important pentru numeroși producători autohtoni, contribuind și la transformările spre bine din țara noastră. Mai mult, pentru a fi mai aproape de consumatori și a le oferi cele mai bune produse, compania livrează mezeluri în peste 4400 de puncte comerciale din ţară, dintre care 22 sunt magazine din propria reţea. Fabrica are spații de producție cu suprafața de 5000 de metri pătraţi şi este dotată conform normelor europene”, ne spun reprezentanții companiei.

Angajaţii „Rogob”, o familie cu 550 de membri

Cea mai de preț resursă de care dispune compania „Rogob” sunt angajații săi. Putem spune chiar că este vorba despre o familie cu 550 de membri. „Pentru ei toți sunt create condiții bune de muncă și oportunități egale de dezvoltare profesională. În același timp, compania are o contribuție importantă și la formarea bugetului țării, fiind un contribuabil exemplar. Suntem conștienți de faptul că salariile și impozitele pe care le plătim ajută la creșterea calității vieții familiilor din Republica Moldova și tindem să sporim această contribuție. Testul timpului a demonstrat că se poate!”, spun plini de optimism cei de la Rogob.

Performanţe obţinute în timp

După ani de muncă asiduă nu au întârziat să apară şi laurii. Lista premiilor obținute de companie confirmă calitatea produselor și creditul de încredere al clienților. Printre cele mai recente performanțe se numără şi trofeul pentru realizări în domeniul calităţii, decernat companiei „Rogob” pe parcursul a trei ani consecutiv. Compania a obținut premii și în cadrul Galei Businessului Moldovenesc, scopul căreia este identificarea celor mai bune companii de pe piaţa autohtonă.

Printre alte realizări obținute de compania „Rogob” sunt şi:

  • Premiul Mare la concursul „Marca comercială a anului”, categoria Produse Alimentare. „Favoritul Anului” 2012
  • Premiul Mare la concursul „Marca comercială a anului”,  pentru Reputație și încredere, 2013
  • Mercurul de Aur la concursul „Marca comercială a anului”, pentru Reputație și încredere, 2014
  • Laureat al concursului „Marca comercială a anului” pentru realizări în domeniul calității, 2015
  • Mercurul de aur la concursul „Marca comercială a anului” pentru Reputație și încredere, 2015
  • Mercurul de aur la concursul „Marca Comercială a anului” pentru Debutul Anului 2015, Marca Robby.

Ce promovează ROGOB

„Produsele „Rogob” sunt în topul preferinţelor consumatorilor, iar acest lucru sporește responsabilitățile noastre și ne face să ridicăm în permanență cerințele față de sortiment și calitate”, ne asigură conducerea companiei.

„Promovăm curajul de a fi în fiecare zi mai buni decât ieri. Muncim şi ne perfecţionăm pentru clienţii noştri. Suntem oamenii inovaţiilor, ne dorim ca fiecare produs lansat să îi cucerească pe cumpărători. Le ascultăm necesităţile şi ne adaptăm acestora. Oricine gustă din produsele noastre, devine un bun prieten al companiei”, mai reiterează cei de la Rogob.

Investiţii unice în oameni

Investiţia în oameni înseamnă investiţii în viitor. Compania „Rogob” aplică, în premieră pentru ţara noastră, sistemul de managemnt KAIZEN. Este un set de principii de gestionare a afacerilor aplicat inclusiv de așa gigant cum este Toyota. Specificul acestui sistem este asigurarea unei performanţe continue, în armonie cu potenţialul afacerii şi provocările mediului în care se dezvoltă. Ca urmare, se menține în permanență dialogul cu oamenii implicați în toate procesele de la întreprindere. În octombrie 2018, Institutul Kaizen din România a organizat o instruire tematică pentru managerii de top ai companiei „Rogob”. „S-a muncit intens la crearea „Viziunii 2022” şi a Direcţiilor Strategice 2018-2022 ale afacerii. Şi asta nu e tot. Urmează alte două sesiuni, pentru identificarea unor eventuale pierderi și stabilirea metodelor de depășire a provocărilor. Un alt avantaj al implementării sistemului Kaizen este şi îmbunătăţirea în continuare a condiţiilor de muncă la companie”, spun responsabilii pe domeniu din companie.

Susţinere şi implicare pentru o viaţă mai bună

„ROGOB nu înseamnă doar mezeluri de top, un nume respectat şi apreciat de consumator. E şi o filozofie de promovare a valorilor umane, de sensibilizare a societăţii prin acţiuni pentru beneficiul comunității. Iată de ce participăm la diferite campanii sociale, ca să oferim sprijin și speranțe copiilor și familiilor aflate în dificultate. Suntem partenerii Inspectoratului General al Poliției în proiectele „Copil Şcolarizat – Copil Protejat” şi „Bunicii Grijulii”. Cu ajutorul companiei noastre, mai mulți copii din familii nevoiașe au primit  rechizite școlare și haine, ca să poată merge la studii. La fel, am oferit două autoturisme de marca „Dacia”, precum și alte bunuri necesare pentru derularea inițiativei poliției, de a implica vârstnicii în creșterea siguranței pe stradă pentru elevi”, ne mai povestesc managerii companiei.

Compania „Rogob” continuă să se implice în proiecte dedicate vieţii sociale din Republica Moldova, în ideea dezvoltării societății împreună.

P