Cine lucrează pentru tine? Te-ai întrebat vreodată? Fie că administrează o mică afacere – o cafenea, un restaurant, un magazin, un salon de frumusețe – sau chiar gospodăria propriei familii… meritele și reușitele fiecărui client METRO trebuie să fie recunoscute! „Succesul tău este afacerea noastră”, spun cei de la METRO și subliniază astfel angajamentul și devotamentul lor față de reușitele antreprenorilor și familiilor din întreaga țară.

Circa 250.000 de clienți anual, din diverse domenii de activitate și cu diverse exigențe și preferințe sunt deserviți în magazinele METRO Moldova. În viziunea lor, succesul fiecărui client înseamnă să îi pună la dispoziție un sortiment potrivit necesităților sale, standarde înalte de igienă şi calitate, consultanţă şi livrare de produse pentru activitățile sale HoReCa sau comerciale, condiții și infrastructură adaptate cumpărăturilor pentru familie, programe de loialitate, soluţii flexibile pentru diverse volume de achiziţii, precum și o politică de preț corectă., Investim continuu în dezvoltarea angajaților noștri, pentru a răspunde continuu așteptărilor consumatorilor. Doar în ultimii ani, compania a organizat cca 40 de mii de sesiuni de instruire pentru angajați.

Noul angajament a fost lansat într-o manieră neobișnuită.

„Noi nu lucrăm pentru METRO, noi lucrăm pentru tine. Muncim zi de zi pentru fiecare dintre clienții noștri și pentru succesul individual al acestora. Și este mai mult decât o promisiune: în peste 20 de țări clienții reali sunt în centrul campaniei, demonstrând prin exemple concrete modul în care rețeaua de magazine îi sprijină în atingerea scopurilor personale sau de afaceri”, spun cei de la METRO.

Eroii campaniei din Moldova sunt: un bucătar pasionat care a avut curajul de a-și deschide un restaurant și o școală gastronomică, un proprietar de cafenea care își dorește să schimbe cultura consumului în țara noastră și o familie pentru care cina împreună e o bucurie. Fiecare dintre ei este unic și important, deoarece METRO lucrează pentru ei.

„Noi lucram pentru MARIAN, OLGA, VASILE, ANA, VALERIU, OXANA, OLEG, IRINA, ALEXANDRU, NADIA, ANGELA, ILIE, VALERIA, VITALIE, SORINA, TUDOR, CRISTINA și pentru tine!”, spun cei de la METRO Moldova.

Menționăm că METRO este unul dintre cei mai importanți jucători internaționali pe piața comerțului angro și retail. Compania își desfășoară activitatea în 25 țări și angajează peste 150.000 de persoane în întreaga lume, care deservesc peste 21 milioane de clienți. Metro oferă soluții individualizate pentru a satisface cererea clienții săi angrosiști și din vânzări cu amănuntul, la nivel regional și internațional.

Pentru mai multe informații accesați paginile www.metroag.de și www.metro.md

P

Distribuie articolul: