Analizând la rece campania bannerelor care au stârnit atât de multe reacții pe rețelele sociale în ultimele zile, cei din Grupul „Social media în Culise” au realizat o analiză amplă a mai multor campanii în care e folosit sexul, dar și a fenomenului în sine. Prima descoperire este că printre cele mai vizitate site-uri de moldoveni se află un video chat online.

Un lucru este foarte cert – sexul vinde și asta e axiomă, iar cei de la Socialmediainculise.md au prezentat și o listă cu alte multe campanii promoționale în care diverse produse, persoane sau lucruri sunt prezentate cu tente sexuale.

Sexism sau publicitate la covoare? Panourile care au stârnit reacții aprinse, comentate de autori și specialiști

„Vezi mai jos câteva exemple de publicitate erotică, nudă, sexistă lansate din numele diferitelor companii, din diferite țări, cu diferite scopuri, pentru diferite produse, în diferite culturi și medii, adunate, apropo, printr-un simplu google search:

Cu mare plăcere, am ajuns la magazinul covor.md – publicitatea căruia se discută la greu în ultimile zile pe Facebook. Eu am adunat toată informația întâlnită pe feed-ul meu și ți-o expun aici în ordine cronologică. Îți recomand să abordezi subiectul strict din punct de vedere al Observatorului”, relatează autorul.

Autorul a adunat cele mai importante reacții ale internauților și a realizat un tabel cu impactul fiecărei persoanei în discuțiile la acest subiect. Într-un final, Vadim Cușnir a analizat reacția brandului, dar și numărul de oameni din magazin, concluziile însă rămâne să vi le trageți fiecare.

Vezi neapărat: Sexism sau publicitate la covoare? Panourile care au stârnit reacții aprinse, comentate de autori și specialiști

Distribuie articolul: