Vaca Mov: Transformă-ți afacerea prin idei remarcabile este o carte de marketing excepțional de Seth Godin. Aceasta reprezintă un bestseller internațional despre faptul că marketingul, în accepțiunea și forma lui tradițională, nu mai funcționează. Vaca Mov e un manifest documentat cu studii de caz și vine în susținerea ideii de a inova în publicitate. Vaca mov este, de fapt, expresia memorabilității.

Cei patru „P“ (produs, preț, promovare, plasament) care au reprezentat multa vreme esența marketingului nu mai sunt suficienți, Seth Godin inovează marketingul, adăugând un nou „P“, și anume „Purple Cow“ – un subterfugiu simbolistic pentru ideea de remarcabil. A fi remarcabil înseamnă fii observat, fii reținut în memoria individuală sau colectivă, înseamnă se vorbească despre tine. Or, cel mai eficient marketing de astăzi este cel prin recomandărilor clienților.

Altfel spus, dacă oferta ta nu se remarcă prin nimic diferit, ea devine invizibilă pentru consumatori. Te remarci sau ești invizibil. Trebuie alegi. Mai mult, lucrurile de care ai nevoie pentru a fi remarcabil se schimbă în fiecare zi. Ceea ce înseamnă că și tu trebuie să te schimbi în fiecare zi.

Seth Godin este unul dintre cei mai populari autori de cărți de marketing digital. Are la activ nenumărate bestsellere, traduse în zeci de limbi și care au inovat gândirea de marketing la nivel internațional: „Asta înseamnă marketing. Nu poți fi văzut până nu înveți vezi“, „Toți marketerii sunt mincinoși. Talentul de a spune povesti autentice într-o lume sceptică“, Practica. Livrează muncă creativă“, Toți suntem ciudați. Ideea e trebuie îți pese. iți pese de ceea ce faci, îți pese pentru cine faci“, „Sparge tiparele. Când ai făcut ultima data ceva pentru prima dată?“.

Distribuie articolul: