Marinela Bezer este unul dintre cei mai cunoscuți influenceri de la noi. Pe pagina sa de instagram, tânăra a adunat aproape 200 de mii de urmăritori! Recent, Marinela s-a lansat în antreprenoriat alături de prietenul ei și au lansat pe piață un produs pentru albirea dinților. Astfel, la doar 22 de ani, și-a îndeplinit visul de a fi independentă financiar.

Le-ai împărtășit urmăritorilor de pe Instagram că anii petrecuți în Marea Britanie au schimbat valorile tale, iar dorința de a deveni financiar independentă a devenit o prioritate pentru care ai făcut și unele sacrificii…

„Da, venind la studii în Marea Britanie mi-am schimbat total mentalitatea și valorile.

Când am împlinit 18 ani și mi-am luat permisul de conducere, îmi doream foarte mult o mașină, mai ales pentru că majoritatea prietenilor de vârsta mea deja o aveau. Tatăl meu mi-a promis ca îmi va îndeplini acest vis când absolvesc universitatea.

Când am ajuns în ultimul an de universitate, chiar dacă îmi câștigam bani de buzunar activând pe Instagram, am simțit dorința de a deveni complet independentă financiar. Având proiectul DrDent în minte, cu un business plan bine gândit, am mers la tatăl meu si l-am rugat ca în loc de mașina promisă, să îmi împrumute o sumă de bani pentru a începe această afacere. Chiar dacă tatăl meu mi-ar fi oferit acest capital fără careva obligațiuni din partea mea, eu am insistat ca împrumutul să fie în baza unui contract și cu rată de interes. Am considerat că asta m-ar face mult mai responsabilă. Iar în mai puțin de jumătate de an am reușit să întorc acest împrumut și să devin independentă financiar”, ne-a mărturisit Marinela.

Și așa  a apărut DrDent…

„Da, totul a pornit dintr-o necesitate proprie. La sfârșitul anului 2018, când mi-am scos aparatul dentar, iar pentru a aduce dantura mea la perfecție, am decis să fac o procedură de albire. Locuind în Marea Britanie, iar serviciile stomatologice fiind scumpe, am început să caut alternative de albire a dinților la un preț mai accesibil. Însă toate fiind sau neefective sau dăunătoare pentru smalțul dinților.

Și iată așa împreună cu prietenul meu, Vlad, am descoperit acest gol în market. Am decis singuri sa ne creăm propriul produs pentru albirea dinților, care va fi accesibil, efectiv si sigur atât pentru gingii cât și pentru smalțul dinților. Împreună cu o echipă de specialiști am creat cea mai bună formulă de gel care există la moment pe piață și poate fi utilizat în condiții casnice.

Produsul nostru de înalbire a fost atât de îndrăgit de către cumpărători încât a devenit bestseller în Marea Britanie în mai puțin de jumătate de an de la lansare.”

Ai studiat marketing, care este după părerea ta cea mai eficientă strategie de atragere a cumpărătorilor?

„Una dintre cele mai bune strategii este crearea unui produs/serviciu inovativ și diferit de cele care există deja pe piață. De asemenea îmbunătățirea permanentă a produsului.

O altă strategie este orientarea către consumator. Clienții sunt pe primul plan, iar noi ne asigurăm că le oferim o experiență plăcută. Secretul constă în comunicare, sinceritate și promovarea produsului așa cum este el”, spune Marinela.

Ce se ascunde in spatele unui CEO?

„În spatele unui CEO se ascunde în primul rând ideea, iar apoi un plan bine pus la punct de realizare a acestei idei. Pe lângă asta, munca fără zile libere, responsabilitate și perseverență.

Dacă aș avea o echipă foarte mare as adăuga „organizarea și motivarea echipei”, însă la moment compania noastră are doar 4 angajați și mai multe servicii de outsourcing”, dezvăluie tânăra.

Ce sfaturi ai putea să oferi tinerilor care vor să devină antreprenori?

„Cred că e devreme să dau sfaturi. Sunt abia la început de cale și mai am încă multe de învățat.

Însă pot să vă zic ce fac eu. Lucrez mult la imaginea și brandul personal, ceea ce contribuie semnificativ la vânzarea produsului si câștigarea încrederii consumatorilor”, încheie Marinela.

Sursa foto: Instagram.com

Autor: Iana Carauș, stagiară

 

Distribuie articolul: