Scarlett Johansson este cea mai recentă celebritate care a lansat un brand de frumusețe. Actrița afirmă: „noul meu brand va oferi o abordare curată și accesibilă a frumuseții”. De data aceasta, vedeta din seria Marvell și-a anunțat intrarea în domeniul îngrijirii pielii.

Actrița în vârstă de 36 de ani, s-a alăturat vedetelor precum: Jennifer Lopez, Selena Gomez, Lady Gaga și Alicia Keys, care deja și-au lansat propriile branduri de îngrijire sau înfrumusețare a tenului. Scarlett Johansson a declarat într-un comunicat de presă că, noua sa afacere este finanțată de companiile Najafi, și se așteaptă ca produsele ei să ajungă pe rafturi în anul 2022.


Scarlett Johansson a dezvoltat compania alături de co-fondatorul Kate Foster, un antreprenor și executiv în domeniul frumuseții, dar și a modei. Kate Foster a deținut roluri importante la Victoria’s Secret, Juicy Couture și NYDJ.

Kate Foster a adăugat: „Suntem mândri că am construit un brand care umple un gol de pe piață și răspunde unei adevărate nevoi a consumatorilor. Platforma noastră de brand este diferențiată și are o pistă mare de creștere și extindere. Acesta este cu adevărat doar începutul”.

Nu se cunosc alte detalii privind produsele la care se lucrează, însă fanii artistei așteaptă cu nerăbdare lansarea acestora.

Foto: wallpaperaccess.com

Sursa: people.com

Distribuie articolul: