Pe lângă faptul că se descurcă de minune la cântat, Riri se mai pricepe și la promovarea produselor sale beauty marca „Fenty”. Recent vedeta a apărut într-un nou spot publicitar în care își reclamează noua linie a produselor cosmetice și cel mai uimitor este faptul că aceasta a apărut fără pic de machiaj! Oare arată la fel de bine?

 

Vezi această postare pe Instagram

 

This @fentybeauty #SlipShineLipstickChallenge is a kiiiiii!!! Ugh! By the 3rd time, it turns into all kinds of Ship Slime-Shit Shine madness! How many times y’all could say #SlipShineLipstick in a row? Cause me and @jennnrosales clearly suck!!! EDIT: ( watch in silence first )

O postare distribuită de badgalriri (@badgalriri) pe

În filmuleț Riri apare cu părul prins și cu fața perfect curată, fără pic de machiaj. Este cert că vedeta arată ceva mai diferit în această ipostază, dar noi credem că nici așa nu e rău, tu ce zici?

Pentru această filmare Rihanna a ales o ținută casual purtând un body nude pe care l-a accesorizat cu numeroase bijuterii.

Aceasta a aplicat mai întâi de toate o spumă demachiantă, următorul pas a constat în aplicarea unui serum, după care a încununat ritualul de frumusețe cu o loțiune hidratantă care i-a oferit pielii o doză de luminozitate.

Se estimează că în 2017,  când a fost lansat brandul ei, numai în primele 40 de zile vedeta ar fi încasat 100 milioane de de dolari din vânzări.

Potrivit celor de la The Sun, Rihanna a decis că se va dedica mai mult industriei beauty, așa cum aceasta este o ramură mult mai profitabilă, în comparație cu industria muzicală, în mod special după apariția noului tip de coronavirus. Amintim că vedeta nu a mai lansat niciun album muzical încă din anul 2016.

Sursa: Dailymail.co.uk

Distribuie articolul: