Visezi să faci un MBA, dar nu găsești timp sau bani pentru el? Atunci această carte este pentru tine! „MBA vizual. Peste 500 de ore de curs în scheme și imagini“ oferă o soluție creativă la nevoia ta de cunoaștere, explicând toate conceptele – cheie ale unui masterat în managementul afacerii, prin ilustrații. Cartea se bazează, de fapt, pe o combinație de cuvinte, fraze – cheie și grafică: aceste note și imagini simple, desenate manual, se concentrează pe interpretarea relevanței exemplelor și ideilor cheie ale instructorului.

Vei regăsi, așadar, principalele idei, teorii și principii predate în programele tradiţionale de masterat în afaceri. Și toate reprezentate grafic, într-un stil extrem de creativ și pe înțelese, fiind comprimate aici 516 ore dintr-un MBA: idei de marketing, leadership, finanţe, contabilitatea internă și externă, strategii de piaţă etc.

După ce și-a obţinut diploma, autorul a lansat o campanie de mare succes pe Kickstarter pentru a-și transforma „notiţele grafice“ într-o carte. În numai 4 săptămâni a strâns o sumă de 10 ori mai mare decât își propusese.

De ce a fost atât de apreciată această carte la nivel global?

Se spune că creierul uman procesează ilustraţiile de peste 60 000 de ori mai repede decât textul scris, de asemena peste 60% dintre oameni au o memorie preponderent vizuală. Tocmai din aceste motive „MBA vizual. Peste 500 de ore de curs în scheme și imagini“ te va ajuta să înțelegi esența noțiunilor, pe alocuri complicate de MBA, într-un mod chiar distractiv. Învați astfel un întreg curs de MBA fără a cheltui timp, efort și bani și fără a-ți lua rămas bun de la doi ani din viața ta. Abordarea sa vizuală, cu schițe, te va ajuta să te concentrezi asupra ideilor relevante de care ai nevoie pentru a reuși ca angajat, antreprenor sau manager.

„MBA vizual. Peste 500 de ore de curs în scheme și imagini“, de Jason Barron  este, într-adevăr, cea mai simplă și pe înțelesul oricui carte despre managementul afacerilor. Bineînțeles, nu sunt aprofundate chiar toate subiectele dintr-un MBA extins și îți este necesară o minimă înțelegere prealabilă a componentelor unei afaceri, însă e un prim pas excelent. Lectura este potrivită pentru toți managerii, antreprenorii, proprietarili de afaceri.

JASON BARRON și-a luat masteratul în administrarea afacerilor de la Universitatea Brigham Young și este un lider inovator interesat de strategiile de promovare a produselor digitale.

Cartea poate fi achiziționată la un preț bun de aici.