Instagram este deja un termen cunoscut de toată lumea, dar mai sunt persoane care întâmpină dificultăți la utilizarea acestei platforme. Chiar dacă Generatia Z sunt mici hackeri când vine vorba de platformele de Social Media, cei maturi pot avea unele neclarități la acest subiect. 

Specialiștii Talmazan School îți prezintă câteva strategii de bază pe care ar trebui să le cunoști și care îți vor oferi o claritate mai bună aferent oportunităților puse la dispoziție de platforma Instagram.

În primul rând trebuie să identificăm profilul consumatorului, iar dacă ți se pare asta banal sau neimportant, avem 3 motive cruciale de ce ar trebui să faci acest lucru:

  1. Pentru a crea un conținut relevant.
  2. Pentru a ne aprecia prin ce canale vom genera adițional trafic spre contul de Instagram.
  3. Pentru a avea posibilitatea de a crea oferte personalizate.

Cum identificăm profilul consumatorului în doar câțiva pași? 

Pentru a identifica acest moment trebuie să răspundem la câteva întrebări:

  1. Ce probleme soluționează produsul/serviciul nostru?
  2. Cine cumpără produsul/serviciul nostru?
  3. În ce situație este cumparat produsul/serviciul? 

Felicitări – acum ai o viziune clară asupra clientului tău potențial, dar cum comunici mai departe cu ei? Ceea ce ține de contactul sau convorbirile cu clienții cel mai bine ar fi să ai o prezență multiplă. Cu siguranță clienții tăi vor veni din mai multe direcții și colțuri ale lumii așa că noi îți sugerăm să fii disponibil atât în offline cât și pe online, mai jos sunt opțiunile pe care le ai la dispoziție:

  1. Activează butonul apel.
  2. Comunică cu ei prin mesagerie și nu rata nici un mesaj.
  3. Activează butonul email.
  4. Răspunde la toate comentariile din postări.

După ce ai creat deja o legătură cu urmăritorii tăi, ține cont de câteva momente importante:

  1. Nu cumpăra sub nici o formă conturi gata făcute cu mii de abonați.
  2. Nu cumpăra roboți și oferte.
  3. Nu participa negândit la giveaway-uri.
  4. Nu urmări conturi în masă.

Când vorbim despre strategiile de pe Instagram trebuie să punem accent în primul rând pe identitatea personală a paginii. Conținutul trebuie să să corespundă produsului și/sau serviciilor pe care le prestăm. De la prima interacțiune cu contul tău, clientului trebuie să-i fie clar ce promovezi.

Recognoscibilitatea stilului ajută la mărirea conversiei și scoate în evidență valorile și sensul brandului. Ar trebui să fugim de un stil haotic în care nu există un focus de bază și unde nu este clar de la primul contact cu ce se ocupă brandul. În special acest lucru trebuie evitat la maxim pentru brandurile care își propun să se claseze la nivelul mediu sau scump deoarece anume acest stil nu reflectă nicidecum scopul propus inițial.

Acestea sunt sfaturile de bază de care ar trebui să țineți cont atunci când vă hotărâți să aplicați anumite strategii de Instagram, iar mai multă informație la această temă fiți siguri ca puteți găsi în Workbook-ul Instagram Talmazan School. Fiecare început este greu, iar domeniul de Social Media este în continuă dezvoltare și se complică zilnic, dar motivația este cea care te va determina că fiecare greșeală poate fi rezolvată și nu trebuie să ezităm să spunem DA noilor provocări ce ne apar.

P