Google este cel mai popular motor de căutare, folosit de 92% dintre internauți, la nivel global. Când vorbim de promovarea pe Google, avem în vedere 2 direcții de operare, și anume:

  • Promovare PPC (Google Ads sau fost Google AdWords) – sponsorizarea poziționării în topul căutărilor Google, prin apariția în rezultatele plătite ale motoarelor de căutare pe cuvintele-cheie alese de posesorul site-ului.
  • Promovare SEO – apariția organică în topul căutărilor, în rezultatele neplătite ale motoarelor de căutare.

Ce servicii de promovare în Google oferim?

Când vorbim de Google Ads, workflow-ul este următorul:

  • Crearea contului, unirea acestuia cu GTM și GA (după caz)
  • Analiza competenței a cuvintelor cheie și identificarea cuvintelor cheie negative
  • Setarea Campaniei Search, Display și Display Remarketing
  • Setarea audienței
  • Optimizarea permanentă a campaniilor ce rulează
  • Verificarea termenilor de căutare și excluderea cuvintelor cheie negative
  • Recomandări privind optimizarea web site-ului (la necesitate)
  • Raportul de activitate.

Iată procedura de lucru pe partea de servicii de Optimizare SEO:

Set-up și analize inițiale:

  • Auditul inițial al site-ului şi stabilirea cuvintelor cheie
  • Setarea instrumentelor statistice (Google Analytics, Google Search Console, Ahrefs etc.)

Optimizare pe pagină:

  • Rezolvarea problemelor de indexare
  • Implementarea meta tag-urilor corespunzătoare (title, meta descrieri, cuvinte-cheie)
  • Implementarea Anchor şi Texte Header (H1, H2, …)
  • Optimizarea imaginilor şi adăugarea textelor ALT
  • Optimizarea link-urilor interne
  • Optimizare viteza site-ului
  • Rezolvarea altor probleme identificate în auditul mai amplu
  • Prezentarea rapoartelor de activitate lunar
  • Rezolvarea problemelor de indexare.

Optimizarea SEO în afara paginii:

  • Obținere Backlink-uri de înaltă calitate (pe baza anunțurilor unice, scrise lunar de copywriteri profesioniști)
  • Procurarea backlink-urilor către site, în articole locale
  • Scrierea și plasarea de articole bine optimizate, de cca. 700-800 de cuvinte, pe site-uri de știri
  • Acoperire media, prin interviuri în presa relevantă nișei
  • Reclamă prin bannere (+crearea bannerelor publicitare)
  • Achiziționarea backlink-urilor către site în articole locale
  • La necesitate: reportaje video filmate profesionist cu jurnalist și cameraman din echipă.

texte care vând

SEO Optimizarea internă a site-ului: procedura de lucru explicată

  • La această etapă se folosesc unelte SEO specializate și nu în ultimul rând – cunoștințele SEO expertului. Aceste unelte SEO pot identifica diferite erori sau probleme atât pe partea de programare, cât și de structură a site-ului. Precum și limitele ce țin de promovarea site-ului.
  • Structura website-urilor pe care le analizăm, de obicei, lasă de dorit. Vom modifica 10-50% (uneori și mai mult din website), bazându-ne pe cuvinte-cheie și construind o arhitectură care să fie înțeleasă de către Google. Structura și organizarea conținutului în pagini va permite crearea și setarea corectă a celor mai importante etichete SEO, acest lucru va favoriza din start indexarea corectă a site-ului de către motorul de căutarea Google.
  • Scrierea Title tag-uri și Meta Descrieri – Meta etichetele unui site trebuie să fie atractive, unice pentru fiecare pagină, să conțină cele mai importante cuvinte cheie și să aibă o lungime potrivită.
  • Heading-urile au rolul de a evidenția cele mai importante elemente din conținutul paginii și de a indica motoarelor de căutare despre ce este vorba în pagină respectivă. Se recomandă crearea Heading-uilor unice și care să includă cuvinte-cheie din nișă:

Tag-ul H1 – cel mai important titlu de pe pagină;

-Tag-ul H2 – al doilea titlu de pe pagină după importanță).

  • Optimizarea imaginilor – pentru ca un website să fie atractiv pentru Google este destul de important ca imaginile să fie cât mai calitative, să aibă dimensiuni recomandate, să conțină Alt texte (Rolul atributului ALT este de a spune roboților motoarelor de căutare ce reprezintă imaginile postate. Se recomandă optimizarea imaginilor pentru a fi afișate în prima pagină de rezultate din Google).
  • Strategia elaborată și analiza cuvintelor cheie ne permit să creăm descrieri unice pentru fiecare pagină importantă sau produs-cheie, cu utilizarea corectă, relevantă și logică a celor mai importante keywords. Ghidându-ne de algoritmi exacți de crearea a conținutului optimizat SEO, echipa de SEO copywriting va crea texte sugestive și informative pentru cele mai importante pagini.
  • Vor fi propuse sugestii cu privire la viteza de încărcare a site – timpul de încărcare este un factor important care determină calitatea site-ului și acest parametru influențează mult timpul petrecut pe pagină a potențialilor clienți, cât și dorința potențialilor clienți de a frunzări tot mai multe pagini de pe website. Folosind instrumente de analiză SEO, vom stabili exact ce modificări necesită a fi efectuate pentru a îmbunătăți parametru de viteză a site-ului.
  • Pentru generarea fenomenului de Cross-selling, vom crea o rețea de link-uri interne între produsele adiacente. La fel link-urile permit navigarea și informarea clienților mult mai ușoară.

SEO Optimizarea externă a site-ului: procedura de lucru explicată

SEO off-page înseamnă creșterea nivelului de popularitate al website-ului, folosind tehnici și instrumente de PR și Link Building. Link Building-ul constă în direcționarea link-urilor valoroase și relevante către site-ul dvs.

La această etapă, se crește vizibilitatea brandului și autoritatea website-ului, prin implementarea diferitelor strategii de Link Building (prezența în directorii locale și internaționale, plasarea anunțurilor și a comunicatelor despre compania dvs.). Vom lucra cu dedicare întru atingerea masei critice (a numărului suficient de link-uri, care v-ar face comparabili cu concurenții și ar atrage atenția motoarelor de căutare asupra site-ului dvs.) de link-uri spre site-ul dvs., prin publicarea unui conținut bun despre dvs. și prin folosirea abilităților noastre de negociatori de neîntrecut.

Întru obținerea link-urilor atât de necesare procedurii SEO se scriu texte advertoriale (texte cu impact educațional și/sau informațional cu încărcătură SEO, și nicidecum vânzare directă). Un advertorial este un text în volum de la 300 la 600 de cuvinte, în care se include un link activ spre site-ul clientului și cuvinte cheie aprobate. Apare în surse mediatice on-line (site-uri). În dependență de calitățile tehnice ale acestora diferă prețul publicației. Există surse cu audiență și impact înaltă și unele mai mici. Alegerea acestora depinde de strategia de marketing a clienților.

Promovarea pe Google merge cel mai bine într-un tandem dintre SEO și Google Ads. Oamenii îți vor descoperi afacerea prin mai multe canale, așa că trebuie să adopți o abordare multi-canal, astfel creezi noi oportunități pentru ca oamenii să-ți viziteze site-ul.

Dacă ai nevoie de o mână de ajutor sau de un sfat pentru promovare site pe Google, te putem ajuta noi. Avem mai mult de 7 ani experiență în digital marketing! Sună-ne la +373 69 809 235 (Moldova), +40 721 536 067 (România) sau lasă-ne un mesaj pe [email protected].

Distribuie articolul: