Seolitte este o agenție care așază în epicentrul oricărei prezențe online cuvântul SEO. De ce fac asta și care este rațiunea din spatele unei abordări de acest tip a site-urilor și business-urilor digitale, încercăm să aflăm în articolul de mai jos de la prietenii noștri - Agenția Seolitte.

De ce SEO în primul rând?

SEO este în loc de vază pentru Seolitte pentru că anume în Google se află cel mai fierbinte client. „Cumpăr sandale” este net superior oricărei frunzăriri aleatorii de imagini pe Facebook sau Instagram.

Anume acest domeniu te învață cum trebuie să fie un website ca să răspundă necesităților unui utilizator și să-l poarte ca-n palme pe tot parcursul navigării lui pe website.

SEO poate fi definit, deci, ca un amalgam de domenii uneori vraiște, uneori suprapuse – care formează o știință nouă, puternică, modernă și unică. Este vorba de logică în arhitectura unu site; psihologie și neuro-marketing suprapuse atunci când este vorba de optimizarea conversiei și ratei de click; literatură citită și talent în a mânui condeiul atunci când sunt create texte ce nu doar să respecte rigorile SEO, ci să și vândă. Și ăsta este doar vârful aisbergului.

Ce înseamnă SEO pentru clientul final?

– Fiecare serviciu pe care îl oferă o agenție de SEO se transformă în oportunități pentru client, iar clientul devine prietenul nostru. Avem abilitățile necesare pentru a utiliza în mod eficient bugetul clienților.

– Scopul unor profesioniști adevărați este să utilizeze eficient resursele existente. De exemplu, scopul nostru este să găsim soluții pentru obiectivele clienților. Deseori la prima întâlnire, viitorii clienți ne spun: “Deci, povestiți!” paradoxul este că noi suntem gata să îi ascultăm.

Dacă sunteți interesați în soluționarea unei sarcini concrete, fiți gată să primiți întrebări din partea noastră. Nu vă propunem servicii de care nu aveți nevoie, vă oferim soluții concrete, pe probleme existente.

Înainte de a începe colaborarea, noi concretizăm toate detaliile și caracteristicile individuale a afacerii după care elaborăm un plan unic ce va permite atingerea rezultatelor dorite.

Cum calități trebuie să aibă expertul SEO ca să aducă rezultate?

–          Experiență vastă în marketingul online și optimizare pentru Google. Utilizarea eficientă a celor mai noi și funcționale instrumente SEO.

–          Proiecte de succes, și realizarea celor mai complicate strategii SEO, pentru a propulga site-rile de pe ultimele poziții în motoarele de căutare în Top.

–          Identificarea celor mai potrivite instrumente și tactici pentru fiecare  proiect, în mod absolut individual. Și da, fiecare client este unic, de aceea și soluțiile sunt unice.

–          Sinceritatea. Dacă instrumentele dvs. de marketing online sunt setate incorect, sau ideile pe care le aveți sunt nefuncționale – vă vom spune direct despre aceasta și vom oferi alternative eficiente.

–          Prețuri adecvate și direct proporționale cu calitatea serviciilor oferite, soluții chiar și pentru buget mai mic.

–          Dorința de a crea o colaborare de durată. Da, e adevărat. Ne dăm bine seamă că dacă veți fi nemulțumiți de ceva, nu veți mai dori să colaborați cu agenția dată.

La Seolitte, SEO este ceea în ce credem cu adevărat, lucrăm cu fiecare client în mod individual și ținem să avem productivitate maximă. Anume acest lucru ne face să ne dedicăm totalmente colaborărilor și să atingem rezultate remarcabile (după cum e și firesc, atunci când te implici cu suflet).

P.

Distribuie articolul: