Olga este omul care face totul în viață cu zâmbet, oricât de greu i-ar fi. Deși pare a aduna în activitate poluri opuse: studii în marketing, experiență de lucru în event management și acum lansarea unei afaceri online cu fructe uscate și nuci – toate acestea se completează perfect în tot ce face zilnic. Secretul reușitei este până la urmă dedicația, iar avântul cu care a lansat afacerea în plină pandemie poate fi molipsitor pentru mulți dintre noi.

Calitatea – pe primul loc

GoodMarket este magazinul produselor bune. Calitatea lor este pe primul loc pentru noi, de aici probabil și denumirea afacerii. Am conceput acest magazin online ca să fie comod și accesibil oamenilor. Suntem implicați în gestionarea afacerii eu și fratele meu. El este cel care face livrările în Chișinău și suburbii, iar în țara produsele ajung în câteva zile prin poștă. Eu mă ocup de ambalare, și restul, iar împreună ne susținem și ne completăm perfect. De exemplu, atunci când eu eram gata să sistăm activitatea, odată cu instaurarea stării de urgență în țară, el a fost cel care a spus: „Toată lumea va sta acasă, iar noi le vom livra nuci și fructe sănătoase”. Așa a și fost”, povestește Olga în cadrul interviului.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

CBRE şi Universitatea Twente din Olanda au efectuat, timp de şapte luni, un studiu referitor la starea de bine a angajaţilor, scopul cercetării fiind determinarea impactului pe care optimizarea condiţiilor de muncă din spaţiile de birouri îl are asupra angajaţilor. Studiul se bazează pe cinci schimbări la nivelul mediului de lucru şi al rutinei angajaţilor: – introducerea plantelor în spaţiul de lucru; – reglarea luminozităţii în funcţie de nevoile organismului (ritmul circadian); – asigurarea unei hrane sănătoase la locul de muncă; – pauzele de meditaţie şi relaxare; – stimularea activităţii fizice prin introducerea de biciclete medicinale sau bile fitness, care pot înlocui temporar scaunele de birou. Cercetările obiective au arătat că performanţa angajaţilor a crescut ca reacţie la fiecare schimbare în parte. Astfel, introducerea plantelor în birouri a dus la îmbunătăţirea calităţii aerului şi la scăderea nivelului de stres şi a crescut performanţa angajaţilor cu circa 10%. Modificarea luminozităţii a crescut performanţele cu 12%, iar nutriţia sănătoasă cu 45%. Pauzele de relaxare au dus la o productivitate cu 30% mai mare, iar activitatea fizică a crescut calitatea muncii cu 12%. După cum putem observa, cea mai mare creștere a productivității a avut loc datorită unei alimentații sănătoase. Anume la asta contribuim și noi, pentru că am conștientizat necesitatea alimentelor calitative și sănătoase. Puteți comanda acum #produsegood scriindu-ne un mesaj privat sau contactându-ne la numărul de telefon +373-68035374 #alegegood #fructeuscate #nuci #goodmarket

O postare distribuită de Good Market – Fructe Uscate (@goodmarket.md) pe

Olga povestește că majoritatea produselor pe care le au sunt de import, mizând pe faptul că cele autohtone se găsesc mai ușor. În plan, GoodMarket vrea să includă pe lista de produse și fructe uscate autohtone, dar și fructe, uleiuri vegetale, aromate sau alte produse derivate. În mai puțin de o lună vor lansa și site-ul GoodMarket.md, unde va fi disponibil shoppingul online.

„Lecțiile ni le-am luat… apoi am citit instrucțiunea”

Nu știam foarte multe detalii despre fructe sau nuci, în special despre păstrarea lor. Este simplu, de fapt, pe cutia sau certificatul produsului scrie foarte clar cum se păstrează, însă noi citim după… Așa am procedat și noi și am fost nevoiți să aruncăm ceva fructe, ca abia apoi să fim extrem de atenți unde și în ce condiții păstrăm fiecare produs. Noroc că nu avem cantități mari. Vrem să păstrăm regula eco, iată de ce ambalăm doar în cutii și hârtie, livrând tot așa. Sperăm că astfel promovăm ideea de a nu polua natura și de a consuma produse maxim calitative”, ne-a mai spus Olga Spînu în cadrul unui live pe EA.md.

Vedeți mai jos interviul integral.