Anastasia Soare a deschis un salon de înfrumuseţare în 1997 în Beverly Hills, iar astăzi conduce un imperiu de miliarde de dolari, scrie BusinessMagazin.ro.
Brandul Anastasia a fost fondat de românca Anastasia Soare, al cărei „business de sprâncene” a modelat trendurile în ultimii 20 de ani. Ea a fost printre primii care au profitat de noul val de influenceri de pe Instagram, folosind canalul pentru a-şi creşte vânzările. Printre fanii ei se numără şi Kim Kardashian.

Firma de investiţii TPG Capital negociază preluarea unei participaţii minoritare în Anastasia Beverly Hills, într-o tranzacţie care ar evalua brandul de machiaj la aproximativ 3 miliarde de dolari, potrivit ZF.

„Într-adevăr, am încheiat un parteneriat pentru un pachet minoritar cu fondul TPG, care îmi va permite extinderea în Asia şi Europa şi întărirea poziţiei online”, a declarat Anastasia Soare pentru ELLE România. Parteneriatul între Anastasia Beverly Hills, compania Anastasiei Soare, şi TPG, un fond privat de investiţii, fusese anunţat încă din luna iunie.

Valorea estimativă a companiei este un semnal legat de cât de mult s-a schimbat industria machiajului în ultimii ani, în condiţiile în care influencerii şi-au creat propriile imperii, iar brandurile de machiaj văd noi canale prin care îşi pot atrage clienţii, în afara mediului de retail tot mai competitiv.

Brandul, care include mai multe linii de produse, este vândut pe site-ul ei, dar şi în cadrul retailerilor fizici precum Ultra Beauty.

SURSA