Netflix duce o luptă grea pentru a-și păstra abonații. În doar câteva luni, a pierdut aproape un milion de abonați.

Netflix a pierdut aproape 970.000 de abonați între lunile aprilie și iulie. Însă reprezentanții companiei se așteptau la un număr mult mai mare, chiar dublu.

Întrebat care a fost motivul pentru care numărul abonaților nu a scăzut și mai mult, directorul executiv al companiei, Reed Hastings, a spus: „Dacă ar fi un singur lucru, am putea spune „Stranger Things””.

Noul sezon al dramei a înregistrat un succes fenomenal și ar fi ajutat la stoparea exodului clienților Netflix. Compania a raportat prima pierdere de abonați în aprilie 2011, știre care a fost urmată de sute de concedieri, potrivit digi24.ro.

Pierderile de abonați raportate marți sunt cele mai mari din istoria companiei, SUA și Canada înregistrând cel mai mare număr de dezabonări din trimestru, urmate de Europa.

Guy Bisson, director executiv la Ampere Analysis, a declarat că era „inevitabil” ca Netflix să înceapă să piardă abonați. „Când ești lider, există o singură direcție de mers, mai ales când se lansează un număr mare de competitori, ceea ce Netflix a văzut în ultimii doi ani”, a spus el.

Este o schimbare radicală pentru Netflix, care s-a bucurat de ani de creștere aparent de neoprit, deoarece a revoluționat modul în care oamenii din întreaga lume consumau divertisment. Netflix are acum 220,67 de milioane de abonaţi, iar compania estimează că trimestrul viitor va câştiga un milion de abonaţi.

Distribuie articolul: