Mai sunt zile numărate până când va fi dat startul celei de-a cincea ediție IA MANIA. Despre provocările ce le-au fost puse în cale organizatorilor în acest an, dar și despre noutățile festivalului a vorbit Nata Albot la emisiunea DigitalMust, cu Daniela Donici.


Despre provocările ce le-au fost puse în cale organizatorilor în acest an, dar și despre noutățile festivalului a vorbit Nata Albot la emisiunea DigitalMust.

„Conceptul IA MANIA este sută la sută tipic, nu e un concept revoluționar. S-a născut pe un teren gol, pentru că în 2013 nu puteam vorbi despre mari evenimente, în afară de „Gustar”, probabil. Eu cred că ia este mai mult decât o haină, de aceea aș fi vrut ca și oamenii din jurul meu să înțeleagă asta. Ia este un vestigiu, o emblemă, un patrimoniu”, spune Nata Albot.

„De fapt, ia are o geometrie, o geometrie pe care lumea ar trebui să o cunoască la fel ca pe „Tatăl nostru”. Fiecare zonă răspunde de o parte estetică. Dincolo de asta, fiecare zonă are și o simbolistică. Și culoarea are o semnificație.”

„În acest an, cea mai mare provocare este cea financiară. Mi-aș fi dorit multe lucruri, am vrut să fie prezenți și artiști din România, dar atunci când te pomenești în criză e prea puțină receptivitate. Noi nu avem promovare pe careva posturi TV sau radio. Totul se întâmplă pe social media. Anume acest segment are un rol decisiv.”

Jurnalista a abordat și subiectul social media, așa cum este extrem de activă acolo:

„Să fii blogger e destul de descurajant, inclusiv pentru mine. Ultimul meu articol pe blog a fost scris acum 4 luni. E un job foarte greu. În primul rând, trebuie să ai ce spune. Trebuie să trăiești evenimente și să scrii despre ele. Eu la un text pot sta și 2 zile. Mai trebuie să ai și imagini. E atâta bătaie de cap pentru un articol. Totuși, eu continuu să cred în puterea bloggingului, așa cum cred în puterea iei, în puterea covorului”, conchide Nata Albot.

Foto: Captură video, Facebook.com

Distribuie articolul: