Google este cel mai popular motor de căutare, folosit în 2022 de 92% dintre internauți, la nivel global. Când vorbim de promovarea pe Google, avem în vedere 2 direcții de operare, și anume:

  • Promovare PPC (Google Ads sau fostul Google AdWords) – sponsorizarea poziționării în topul căutărilor Google, prin apariția în rezultatele plătite ale motoarelor de căutare pe cuvintele-cheie alese de posesorul site-ului.
  • Promovare SEO – apariția organică în topul căutărilor, în rezultatele neplătite ale motoarelor de căutare.

Ce servicii de promovare în Google există?

Când vorbim de Google Ads, workflowul este următorul:

  • Crearea contului, unirea acestuia cu GTM și GA (după caz)
  • Analiza competenței a cuvintelor cheie și identificarea cuvintelor cheie negative
  • Setarea Campaniei Search, Display și Display Remarketing
  • Setarea audienței
  • Optimizarea permanentă a campaniilor ce rulează
  • Verificarea termenilor de căutare și excluderea cuvintelor cheie negative
  • Recomandări privind optimizarea web site-ului (la necesitate)
  • Raportul de activitate.

 

Iată procedura de lucru pe partea de servicii de Optimizare SEO:

Set-up și analize inițiale:

  • Auditul inițial al site-ului şi stabilirea cuvintelor cheie
  • Setarea instrumentelor statistice (Google Analytics, Google Search Console etc.)

Optimizare pe pagină:

  • Rezolvarea problemelor de indexare
  • Implementarea meta tag-urilor corespunzătoare (title, meta descrieri, cuvinte-cheie)
  • Implementarea Anchor şi Texte Header (H1, H2, …)
  • Optimizarea imaginilor şi adăugarea textelor ALT
  • Optimizarea link-urilor interne
  • Optimizare viteza site-ului
  • Rezolvarea altor probleme identificate în auditul mai amplu
  • Prezentarea rapoartelor de activitate lunar
  • Rezolvarea problemelor de indexare.

Optimizarea SEO în afara paginii:

  • Obținere Backlink-uri de înaltă calitate (pe baza anunțurilor unice, scrise lunar de copywriteri profesioniști)
  • Procurarea backlinkurilor către site, în articole locale
  • Scrierea și plasarea de articole bine optiizare, de cca. 700-800 de cuvinte, pe site-uri de știri
  • Acoperire media, prin interviuri în presa relevantă nișei
  • Reclamă prin bannere (+crearea bannerelor publicitare)
  • Achiziționarea backlinkurilor către site în articole locale
  • La necesitate: reportaje video filmate profesionist cu jurnalist și cameraman din echipă.

Promovarea pe Google merge cel mai bine într-un tandem dintre SEO și Google Ads. Oamenii îți vor descoperi afacerea prin mai multe canale, așa că trebuie să adopți o abordare multi-canal, astfel creezi noi oportunități pentru ca oamenii să-ți viziteze site-ul.

Distribuie articolul: