Moldova Agroindbank și Diana Ivanov, bloggera și antreprenoarea startupului „KIDDO”, pornesc într-o expediție despre curaj, ambiție și depășirea propriilor limite. Aventura începe chiar astăzi, de la Chișinău, și va continua timp de 21 de zile, până pe vârful Mera Peak din Nepal, care este unul dintre cele mai provocatoare din lanțul Himalaya. Are o înălțime de 6463m și urmează a fi escaladat în premieră de un cetățean al Republicii Moldova.

Expediția este parte a proiectului lansat de Diana Ivanov – #oFEMEIEunMUNTE – o inițiativă a cărei voce aparține femeilor ce îndrăznesc să-și trăiască visele, în pofida diferitor circumstanțe ale vieții sau stereotipurilor impuse de societate cărora femeile din Moldova încă trebuie să corespundă în calitate de femei/mame.

Moldova Agroindbank s-a alăturat proiectului din dorința de a încuraja femeile în calea lor de realizare a propriilor ambiții, de a deschide afaceri și de a transforma pasiunile în joburi pe care să le practice cu plăcere.

Fiecare dintre noi are munți pe care toată viața îi urcă, fie că este vorba de carieră, familie, pasiuni sau noi schimbări în viața personală. Nu este nevoie de puteri supranaturale pentru a reuși, ci doar să ne concentrăm curajul și voința în acest sens. Împreună cu Diana Ivanov vă invităm să ne depășim propriile limite și să pășim Împreună la Nivelul Următor. Îi dorim Dianei mult succes, curaj și putere în expediție și în dezvoltarea acestui proiect excepțional”, a declarat Aliona Stratan, Prim-vicepreședintele Comitetului de Conducere al MAIB.

Proiectul are la bază ideea „Women Empowering Women”, pe care Diana își propune să o transmită prin experiența sa în cele trei săptămâni de drumeție. Mesajul central al expediției este despre a-ți da dreptul să visezi, indiferent de variabilele externe sau cele pe care fiecare și le impune personal.

Această experiență nu este doar despre mine, este despre miile de femei care au nevoie de un impuls ca să-și trăiască propriile visuri. E despre mame care-mi scriu zilnic că și-au pierdut pe sine în perioada concediului de îngrijire a copilului, că nu mai știu cine sunt și ce pot, și nu mai văd lumina de la capătul tunelului. Fiecare pas urcat de mine pe munte va fi o confirmare vie a faptului că și ele pot mai mult decât își imaginează, că nu-i nevoie să vezi întreaga imagine a felului în care vei ajunge la scopul tău, e despre pași mici, făcuți cu regularitate și încredere care te duc pe înălțimi care păreau imposibile, fie ele în carieră, viață socială sau performanțe fizice. Eu cred cu tărie în #WomenEmpoweringWomen, că noi femeile suntem o forță, că ne putem ajuta și inspira reciproc să ajungem dincolo de limitările impuse de societate, dar cel mai important, de cele internalizate de noi înșine de-a lungul anilor”, a menționat Diana Ivanov, în debutul plecării sale spre vârfurile muntoase din Himalaya.

În cadrul expediției vă îndemnăm să urmăriți paginile de Facebook și Instagram ale Moldova Agroindbank și Dianei Ivanov pentru a afla cum vă pot deveni serviciile MAIB cei mai buni prieteni chiar și la mii de metri altitudine, dar și ce beneficii vă oferă produsele MAIB în necesitățile cotidiene.

Despre Diana Ivanov

Diana Ivanov este mamă a doi băieți (de 3 și 5 ani), blogger cu o comunitate de peste 60.000 de internauți pe Instagram și Facebook, antreprenoare și fondatoarea startup-ului „KIDDO”. Promovează un mod de viață minimalist și sustenabil, implicarea în egală măsură a femeilor și bărbaților în educația copiilor și leadershipului în rândul femeilor.

Despre Moldova Agroindbank

Moldova Agroindbank este banca comercială nr.1 în Republica Moldova, și cea mai mare din acest segment. De 30 de ani, MAIB continuă să susțină cele mai importante proiecte culturale, artistice, sociale, sportive, educaționale și de antreprenoriat, investind în oamenii valoroși ai țării și în inițiativele care contribuie la dezvoltarea și îmbunătățirea vieții oamenilor.

Cu o experiență de trei decenii pe piața bancară, Moldova Agroindbank este una dintre cele mai moderne și inovative instituții, stabilă și de încredere, investind în construirea relațiilor pe termen lung cu clienții, punând accent pe digitalizare, rapiditate, flexibilitate și abordare personalizată. Banca deserveşte aproximativ un milion de clienţi: atât persoane fizice, cât şi IMM şi corporaţii.

P