Există o tendință, în rândul personalităților mondene, de a lansa branduri de haine, accesorii sau cosmetice care să le poarte numele și să le mai aducă și bani. Acest trend a fost urmat de Alex Velea, Andreea Marin, dar și alte vedete din România. După showul Imaginarium, Loredana Groza a decis să lanseze o colecție nouă de haine și accesorii care îi promovează imaginea.

Pentru că își construiește cariera muzicală deja de 20 de ani, Loredana a găsit timp ca să lanseze pe piața din România o mulțime de produse promoționale cu numele ei. Prima colecție pe care a lansat-o anterior se numește „Lori” și era compusă din tricouri, dar și o mulțime de obiecte promoționale și accesorii ca: genți, căni, lanțuri cu pandantiv, calendare și brelocuri.

g

Ieri, însă, înainte de a-și face datoria de jurată în cadrul show-ului muzical în care s-a implicat, Loredana a ținut să le comunice fanilor săi următorul mesaj:

„Cu o oră înainte de Vocea României, iată și surpriza mult așteptată: o colecție nou-nouță de produse special create pentru voi, iubiții mei. Sper să vă placă și să dați vestea mai departe!”

Spre deosebire de colecția anterioară, colecția „Imaginarium” conține tricouri separate pentru bărbați și femei, însă a păstrat tradiționalele calendare, brelocuri, lanțuri cu pandantiv, căni și genți pe care fanii le pot achiziționa. Produsele sunt comercializate online pe platforma vip-pictures.com la prețuri diferite, în funcțiede produs: începând de la aproximativ 3 euro pentru un calendar de perete și terminând cu 26 de euro pentru un maiou.

vf

Amintim că anul trecut, Loredana Groza a lansat și o colecție vestimenară.