Am tot urmărit-o pe Lilu în escapada de familie din România, de acolo, de unde făcea stories și posta fotografii rupte din poveste. Iată că, aceasta a decis să împartă și urmăritorilor ei planul din spatele escapadei, într-o lungă postare de pe Instagram. În cât timp au planificat totul, ce locuri au vizitat și alte detalii despre vacanța din România, vezi mai jos.

Lilu povestește că vacanța în România a fost o dorință mare și a fetelor, iar așa cum, de curând, a fost ziua micuțelor, părinții au decis să le facă acest cadou minunat. Cu toate acestea, și de această dată Lilu spune că s-au ocupat singuri de organizarea escapdei, fără ajutorul agențiilor de turim.

„Mini trip România – salvează Postarea 👌🏻❤️
Aceasta vacanță a apărut spontan, am avut pentru timp de pregătire doar 2 săptămâni. Am socotit… zile libere, taman zilele fetelor – am sărbătorit acasă, și nu le-am dat cadouri – aceasta vacanta – a fost cadoul pentru familia noastră. Amelie își dorea de ceva timp sa ajungă la Castelul lu’ Dracula (castelul Bran) și ăsta a fost primul motiv de a merge în România acum vara, și da, eu de vreun an visam să ajung pe Transfăgărășan. Și în două săptămâni am programat totul. Ne-am rezervat și planificat vacanța fără a apela la agenție, bodaproste, avem internet”, spune Lilu.

Rezervarea unei cazări

„CUM am rezervat cazarea CAZAREA?
– pe booking. Am stat câteva nopți si am răsfoit paginile. Eu sunt de aia, dacă ma duc in vacanta, sa fiu intr-un loc de unde să mă inspir, să mă încarc. Vacanța e odihna sufletului în primul rând. Primele nopți le-am dormit in vârful munților, acolo unde nu auzi mașini, ci clinchetul talăncilor. Tare faine gazdele, la fel au renunțat la joburi și s-au mutat (pentru o perioadă îndelungată) în munți. Da, priveliștea și blănoșii lor saint Bernardzi, sunt niște câini așa de blânzi și jucăuși. Cel mic, Brânzică, tare jucăuș. A fost făcut cea mai pare impresie emoțională asupra fetelor. Când le-am întrebat – ce le-a plăcut în această vacanță, răspunsul lor a fost “Brânzică”. Dacă doriți numărul de telefon vi-l dau in comentarii. * Cealaltă cazare – @palatulbrukenthal . Știam că după Transfăgărășan va trebui să ne cazăm, vom fi obosiți și flămânzi. Am ales acest loc, pentru că întodeauna mi-au plăcut filmele de epocă, cât de galanți și frumoși erau oamenii pe atunci. Ap, iaca am vrut să mp simt ca în trecut. Vom ține minte acest loc o viața întreagă. Teița și-a spart capul. Amu precis va fi #likemotherlikedaughter (Eu tot mi-am spart capul, doar ca la 4 ani nu la 3😂)” spune prezentatoarea.

Locuri de văzut

„Acum despre ce am ales să vedem. Castelul BRAN – în prima zi. Am stat în cozi, atât la cumpărarea biletelor și la intrare în castel. Era prea multă aglomerație, greu de savurat excursia. Coate, îmbulzeală, puțin aer. Mai mult timp am stat la terasa de sub castel, lângă lac. Fetele s-au jucat pe gazonul de acolo, am rămas uimiți de numărul peștilor din lac și de dimensiunile nuferilor.

TRANSFĂGĂRĂȘANUL. A doua zi. Văzusem poze, video dar totuși ce trăiești acolo e total diferit de cum te pregătești de acasă. Pe alocuri chiar ți se face frică, la cât de masiv, înalt și amețitor e totul. Merită sa faceți multe opriri, la cascade, la zone cu view bun, și evident la Bâlea Lac, și sa călcați pe zăpada.

CASTELUL DE LUT, din valea zânelor. Atunci când am ales cazarea după traversarea Transfăgărășanului, ne-am uitat ce alte puncte turistice putem vedea prin zona. In Sibiu am fost, așa ca am decis sa vedem acest castel. Sigur l-ați văzut prin clipurile artiștilor români, sau poze pe net.

Am călătorit cu mașina, noi 4. Și una dintre cele mai mari realizări ai acestei vacante a fost – FĂRĂ TELEFON pe drum. Am stat in mașină muuuulte ore, cam vreo 10 la plecare și întoarcere (cu unele pauze). Le-am luat jocuri, am comunicat, am cântat, am dansat și am urlat. Ni s-a făcut capul dobă, dar a fost realitatea noastră, nu cea fictivă. A fost greu pe alocuri dar atât de plăcut ca petreci zile si nopți doar cu ai tăi, familia”, a povestit Lilu.