„Crearea unui brand personal în 2017 a fost recunoscut oficial ca trend. Principalele publicații internaționale despre afaceri au declarat public, că oricine nu lucrează asupra reputației personale, riscă să rămână în urmă.” - Revista Forbes.

Totuși, ce reprezintă brandul personal și pentru ce este necesar unui antreprenor?

Mai întâi de toate, brandul personal este o metodă de a face bani prin propria imagine. Imaginea brandului înseamnă o anumită marcă, un sistem de ilustrații, simboluri și asociații, care pot atrage publicul de contact și pot fi un semn distinctiv al produsului dumneavoastră.

Vorbind despre brandingul personal, la baza lui mereu stă persoana, care dorește să obțină profit din aceasta. Un bun exemplu în contextul dat este Ksenia Sobchak – o personalitate de succes în sensul promovării brandului personal. Opiniile despre ea pot fi absolut diferite, față pe personalitatea ei, vorbele și faptele sale, însă cert este că ea știe să opereze cu imaginea proprie și o face cu mare iscusință, iar noi am putea învăța din aceasta.

Când a avut nevoie de brandul și imaginea „блондинка в шоколаде”- l-a creat. Acum are nevoie de brandul unui „jurnalist liberal” – ea activ îl promovează și are mare succes. Este important să înțelegem un lucru – dacă persoana nu primește plăcere și satisfacție de la imaginea proprie, atunci nici crearea unui stil, nici promovarea acestuia nu vor mai avea sens.

Al doilea mod de utilizare al unui brand personal, întâlnit frecvent în practica de afaceri, este crearea unui brand personal pentru a promova și a îmbunătăți avantajul competitiv al proiectelor proprii de afaceri. Acest aspect va fi relevant pentru toți antreprenorii. În acest caz, imaginea proprietarului și brandul său personal devin părți componente ale imaginii companiei.

Doar știm bine, în lumea modernă oamenii se adresează tot mai des companiilor ce au un brand, o personalitate, și au tot mai puțină încredere în companiile, care nu au o imagine bine definită. Mai mult decât atât, este foarte important pentru clienți ca această persoană să le fie apropiată prin valorile, opiniile, stilul de viață, modul de comunicare, pe care le promovează.

Pentru a obține succes, trebuie să vă proiectați afacerea prin portretul proprietarului. Și s-o faceți corect!

Dar cum obții avantajul competitiv? Deseori nu avem suficiente informații și nu este deloc simplu să te descurci singur, de asemenea, există o mare probabilitate de a comite greșeli. Pe 10 decembrie, aveți ocazia să participați la trainingul personal al Kseniei Sobchak – „Brandul personal. Teoria succesului”, unde Ksenia va împărtăși secrete, strategii eficiente, va răspunde la întrebări și vă va îndruma pe calea spre visul dumneavoastră. Vă puteți înregistra AICI.

Distribuie articolul: