Promovarea site-ului se face în primul rând prin concordanța conținutului cu scopul real al paginii tale web. Haide să trecem textele tale prin filtrele de conținut de calitate:

  • Long read-ul – bun sau ba? – da, long read-ul reține utilizatorii pe pagină, dar trebuie să fie foarte informativ. Tendința în ultimii ani pune accentul pe crearea conținutului de calitate și articole SEO. Google va arata în primele rezultate textele mari, de la 1000 la 2000 de cuvinte.
  • Nu ai titlu, introducere și final? – ai text bun, dar nu ai titlu bun? Promovarea pe Google implică o focusare sporită asupra titlului. După cum spuneam mai sus, oamenii filtrează informația, deci primul detaliu care se aruncă în ochi este titlul.
  • 80% dintre articole nu sunt citite din cauza unui titlu neatrăgător – în titlu trebuie să specifici publicul țintă, să evidențiezi utilitatea, să fie actual, să ai numere, să anticipezi intenția de căutare (cea mai căutată formulă pe online este „cum să”) și să ai triggere sau cuvinte magice (nou, gratuit, pentru că, imaginează-ți, cum să, cifre). Mai apoi nu ai introducere la prezent. Introducerea contează la fel de mult, ea trebuie să anticipeze ce problemă vei rezolva grație textului.
  • 8% dintre cititori citesc finalul și dacă le place se întorc înapoi la introducere și textul în sine. – concluzia este la fel de valoroasă. Utilizatorii web nu citesc, ei scanează conținutul. Utilizează cifre, infografice, structurează conținutul în capitole și subcapitole. Articolul trebuie sa conțină un final corect – o concluzie sau un CTA relevant.
  • Textele bune au un impact colosal asupra site-ului tău:
  1. Cresc rata vânzărilor.
  2. Măresc faima.
  3. Conturează o imagine potrivită.
  4. Pun în lumină bună produsele și serviciile tale.
  5. Promovează compania în motoarele de căutare.

Deci, ca să fii în față în 2022 nu mai este suficientă optimizarea site-ului din punct de vedere al codului sursă (ca acum câțiva ani), trebuie să faci și o optimizare a conținutului, o corecție, o editare, iar toate la un loc înseamnă promovare de calitate a site-ului. Ca să te poți detașa de concurență trebuie să ai un conținut mai bun. Astfel, promovarea site-ului tău va avea drept efect plasarea acestuia acolo unde îți dorești.

Distribuie articolul: