Centrul Național pentru Protecția Consumatorului (CNPC) recepționează zilnic apeluri și informații cu privire la calitatea servicii și produselor în termen de garanție și respectiv valabilitate. Astăzi ei au avut un apel cu o „surpriză”. Anunțul a fost făcut pe pagina de Facebook CNPC.
Și-a dorit doar să-și îndeplinească pofta, dar a avut parte de surprize, mai exact de insecte. Așadar, un consumator a cumpărat un foietaj cu cașcaval și a depistat un corp străin – insectă. Cumpărătorul a sesizat imediat Centrul Național pentru Protecția Consumatorului (CNPC).
„Ne dăm bine seama că produsul prezentat de consumator nu poate fi preluat drept probă și urmează ca inspectorii de stat să stabilească toate circumstanțele. Este imperios important să fie verificată trasabilitatea produsului, materia primă, inclusiv la etapa de producere”, a declarat CNPC pe pagina de Facebook.
Astfel, CNPC va verifica mai multe aspecte, întrucât produsul prezentat de consumator nu poate fi preluat drept probă.

Consumatorii sunt îndemnați să sesizeze instituțiile statului cu funcții de control în domeniul protecției consumatorilor în cazul în care au depistat un produs neconform sau serviciu necorespunzător.

Sursa: CNPC

Distribuie articolul: