Pe lângă misiunea de a livra orice produs din oraș, Glovo construiește un mediu în care doamnele din întreg ecosistemul companiei pot să se dezvolte și să atingă noi performanțe.

„Zâmbetele pe fețele oamenilor cu care interacționez mă fac să mă simt motivată”

 

Nadejda Gincota este mama a 4 copii, cusătoreasă și  ce colaborează cu platforma Glovo. În concediul de maternitate a decis că vrea un câștig adițional așadar a decis să înceapă să livreze prin intermediul Glovo pentru programul flexibil pe care-l oferă platforma.

„Vreau să sfătuiesc femeile să fie optimiste, să aibă încredere în ceea ce vor să facă și ce parcurs profesional aleg. Libertatea să-mi aleg programul, plata săptămânală, oamenii cu care interacționez și zâmbetele pe fețele lor mă fac să mă simt motivată” – povestește Nadejda.

Olga Belonucichina, o altă doamnă care desfășoară activitatea de curier la Glovo ne-a povestit despre cum activitatea ei zilnică o încarcă pozitiv și despre modul interacțiunea cu oamenii o motivează pozitiv.

„Sunt mândră că am putut să mă realizez într-o profesie necunoscută anterior nici mie, nici apropiaților mei. Fiica mea – independentă și hotărâtă – este inspirația mea principală. Datorită ei nu-mi este frică să încep ceva nou”.

Glovo, un mediu în care doamnele sunt apreciate și motivate

„Valorile companiei mă fac să mă simt mândră să fiu parte din această echipă”

Veronica Pancenco s-a alăturat echipei Glovo acum doi ani în funcție de Director Financiar, după o experiență de lucru în contabilitate, analiză și raportare financiară.

„Glovo pentru mine este o continua provocare, fiind o direcție nouă de activitate. Valorile companiei mă fac să mă simt mândră că fac parte din această echipă. Aici am reușit să construiesc întregul department financiar, să-l adaptez nevoilor locale și să urmăresc rezultatele remarcabile pe care le generează” – adaugă  Veronica.

„Aș vrea să sfătuiesc femeile să creadă în propriile puteri, să-și seteze obiective și să-și găsească activitatea care să le aducă satisfacția profesională de care au nevoie”.

Femeile antreprenor – din ce în ce mai puternice în Moldova

„Aș vrea să sfătuiesc femeilor să aibă curajul să greșească”

 

Valentina Rotari gestionează Goldhaus din regiunea nord, iar pentru ea și echipa acesteia Glovo a însemnat o modalitate prin care afacerea a reușit să meargă mai departe.

„Glovo înseamnă salvare! Împreună cu echipa mea, am reușit să construim un brand diferit de cele deja existente pe piață, iar în pandemie, datorită colaborării cu Glovo a apărut proiectul Fantastic Food, care în scurt timp a devenit foarte popular pe piața din Bălți. Strategia de marketing bine determinată a echipei Glovo și produsele de calitate de la Fantastic Food ne-au ajutat să ne poziționăm pe piața locală” – povestește Valentina.

„Aș vrea să sfătuiesc femeilor să aibă curajul să greșească. Creierul automat de oferă un milion de soluții să devenim mai buni. Ne dezvoltăm inteligența emoțională, căpătăm experiență și încredere în forțele proprii” – zice partenera Glovo.

Comenzile Glovo de Ziua Femeii

În fiecare an de Ziua Femeii comenzile de flori și cadouri plasate pe Glovo ating cifre record. Datorită sortimentului bogat și a ofertelor atractive din aplicație, anul trecut moldovenii au comandat de 15 ori mai multe flori și 7 ori mai multe cadouri. Mai mult de jumătate dintre aceste comenzi au fost plasate la orele dimineții, în intervalul 8:00 și 11:00.

Raportat la numărul comenzilor pe parcursul întregului an, observăm că în ziua de 8 martie 2022 s-au comandat 11% din totalul comenzilor de flori și 6% din totalul comenzilor de cadouri

Cele mai populare flori comandate de 8 martie 2022 sunt trandafirii roșii, lalelele galbene, lalelele roșii. În topul celor mai populare cadouri observăm baloanele aurii, ursuleții de plus, macarons.

Și în acest an utilizatorii aplicației vor avea acces la o campanie promoțională cu oferte speciale, reduceri sau livrare gratuită de la restaurantele partenere, magazine specializate, florării sau magazine de cadouri.

Despre Glovo

Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, băcănii și supermarketuri, farmacii și magazine de vânzare cu amănuntul. Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.

Distribuie articolul: