Centru de dezvoltare a industriilor creative Artcor – singura platformă dedicată industriilor serviciilor creative din țară – anunță desfășurarea unui hackathon, cu tema „E-Hack Digital Marketing”. Programul se va desfășura online, în perioada 23-26 iulie, iar beneficiarii vor avea ocazia să interacționeze și să fie ghidați de experți și practicieni ai domeniului din Republica Moldova, România și Ucraina.

Mai mult, unul dintre punctele forte ale evenimentului va fi și faptul că pe lângă cunoștințele teoretice acumulate, participanții vor avea ocazia să implementeze în practică cele învățate prin crearea campaniilor de promovare pentru afacerile locale, beneficiari ai programului GoOnline.

Programul hackathonului „E-Hack Digital Marketing”

Astfel, maratonul de 4 zile va fi compus din:

  1. Cursuri și traininguri deschise publicului larg, pe diferite teme:

Digital Marketing;

Elaborarea unui brief pentru un client;

Plan de comunicare și campanii creative de comunicare (inclusiv Video & Design);

Copywriting pentru campaniile de Digital Marketing;

Campanii pe Facebook / Ads (Google Analytics);

Campanii pe Instagram / Ads (inclusiv campanii pe Tik Tok);

Pregătirea Pitch-ului.

Trainingurile vor fi accesibile pentru toți doritorii pe pagina de facebook a Artcor.

  1. Workshopuri, studii de caz și sesiuni de mentorat doar pentru participanții hackathonului. Astfel, participanții vor avea ocazia să lucreze în echipe pentru crearea și lansarea unor campanii reale de promovare a afacerilor locale.

Accesul pentru aceste workshopuri va fi limitat și va fi disponibil doar pentru cei selectați să participe la hackathon.

Mentorii și experții hackathonului „E-Hack Digital Marketing”

Printre mentorii hackathonului se numără experți cu renume în crearea, promovarea și setarea campaniilor de marketing digital pentru afacerile autohtone, printre care:

  • Alexandr Kanțler, „Insta.tools”, „DIEZ Digital Agency” (Ucraina);
  • Vadim Cușnir, „Agenție vie” (România);
  • Olga Radu, „Casa Imago”;
  • Eugen Boico, Agenția Creativă „Publicis”;
  • Anton Pahotin, Agenția „Go Social”
  • Elena Știubei,  „Agenție vie”

Condițiile de înscriere și criteriile de eligibilitate la hackathonul „E-Hack Digital Marketing”

La hackathon, freelancerii se pot înregistra individual sau cu echipa, formată din unul sau mai mulți specialiști în domeniul tehnic, creativ (Design + Copywriting) ori strategic. Participanții vor putea să-și dezvolte abilitățile profesionale implementând campanii de digital marketing pentru entități juridice reale – beneficiari ai proiectului proiectul GoOnline – fiind ghidați de experți din domeniu.

Pentru a participa la hackathon te poți înscrie aici. Aplicările sunt deschise până pe 20 iulie.

Mai multe detalii găsești la evenimentul creat pe Facebook.

Pe perioada hackathonului, participanții vor avea acces gratuit la spațiul de coworking de la Artcor, iar ulterior vor avea acces la o rețea largă de networking, după ce vor fi incluși în baza de date a Centrului pentru a fi recomandați partenerilor.

Antreprenoriatul – motor de dezvoltare a industriilor creative

Hackathonul în marketing digital  „E-Hack Digital Marketing” este organizat ca parte a componentei de antreprenoriat în industriile creative. Acesta este unul dintre cei 3 piloni strategici ai Artcor, pe lângă școală și comunitate.

Printre programele de antreprenoriat dezvoltate de Artcor se numără GoOnline, Bridge2Global Market, Yep!Moldova.

În primul an de la fondare, Artcor a fost gazda a 600 de oameni de afaceri și tineri care doresc o carieră în business, oferind în cadrul programelor de dezvoltare antreprenorială și a startup-urilor peste 150 de ore de mentorat, susținute de experți locali și internaționali. Pe de altă parte, în primele 3 luni de implementare a programului GoOnline au fost digitalizate cca 60 întreprinderi mici și mijlocii, pentru care au fost dezvoltate instrumente de e-commerce.

În Moldova, peste 13.000 de persoane sunt angajate în sectorul industriilor creative, majoritatea fiind tineri.

Artcor este administrat de Asociația Companiilor de Creație din Moldova (COR) și susținut de partenerul strategic Proiectul de Competitivitate din Moldova, finanțat de USAID, Suedia și UK aid.