Promovarea offline a unei afaceri reprezintă o sumă de mecanisme pe care trebuie să le implementezi, astfel încât să obții rezultatele de rigoare. De exemplu, trebuie să asiguri o identitate vizuală individuală, care s-ar memoriza ușor și ar stimula clientul să fie cât mai aproape de brandul tău. Ce metode sunt de nelipsit și ce trebuie să faci ca să le utilizezi corect, află din următoarele rânduri.

Creează un logo care reflectă natura afacerii tale

Crearea logourilor este o acțiune de promovare offline la mare căutare în întreaga lume, deoarece acest mecanism este un prim pas în fidelizarea clienților. Să ne amintim, după memorie, câteva dintre logotipurile unor branduri ajunse a fi renumite la nivel mondial. Acestea se caracterizează prin laconism, concizie, claritate și totodată au o prezență demnă de invidiat.

Atunci când decizi că ai nevoie de un logo începe de la câteva premise:

  • Ce vrea să însemne acest logo?
  • Cât de memorabil vreau să fie?
  • Ce legătură are acesta cu brand book-ul meu?

Da, aceste întrebări îți permit să creezi un logotip care va fi:

  • Memorabil, datorită caracteristicilor vizuale;
  • Semnificativ, reflectând în integritate natura afacerii;
  • Integrat în brand book, sub aspect de culoare, formă.

Comandă pliante pentru locațiile fizice ale afacerii tale

Indiferent de natura afacerii tale, comandă pliante online și primește niște mici surse de informare pentru toți clienții sau potențialii clienți care îți trec pragul. Este deja demonstrat că valoarea acestora în promovare e destul de înaltă, fiecare al treilea client deschide pagina de social media indicată pe pliant sau accesează site-ul trecut pe acesta. În plus, este o metodă simplă de a face push pe anumite campanii necesare la acel moment, cum ar fi înainte de sărbători.

Comandarea pliantelor online este cu atât mai favorabilă, cu cât acestea se fac repede, conform machetei și sarcinii tehnice pe care o indici, ceea ce îți economisește considerabil timpul, energia, finanțele.

Fă-ți cărți de vizită pentru consolidarea brandului

A avea cărți de vizită, în lumea afacerilor, este un semn de bun augur, deoarece demonstrează deschiderea antreprenorului față de un networking de calitate. Integrează informații necesare, creează un stil vizual plăcut și acestea îți vor fi cheița spre a obține noi relații lucrative.

Toate aceste metode de promovare clasice sunt atemporale și nu își pierd din actualitate, deoarece sunt palpabile, sunt vizibile și se memorează ușor – elemente indispensabile pentru cucerirea atenției potențialilor clienți.

Acum le poți obține de la compania Artpoligraf, o echipă de profesioniști în sfera serviciilor de tipografie din Chișinău. Ei îți pot crea elementele de promovare memorabile, pentru care să fii mândru de fiecare dată.