Multe mi-a mai fost dat să văd în șase ani de antreprenoriat! Tocmai de asta mi-am promis eu mie: în echipa mea nu vor munci vreodată a lehamite…

Aceasta e una dintre regulile mele din întreaga viață profesională: să fac lucru de calitate. Da, câteodată e dificil sau aproape imposibil să fii pe placul clienților, dar iată câteva norme care rămân neschimbate la noi în companie, pentru a nu face rabaturi:

  • Gândim strategic – discutăm toate aspectele problematice care țin de promovarea clienților noștri. Știm să facem managementul riscurilor, dar și managementul așteptărilor. Da, comunicarea și planificarea sunt piloni importanți pentru ca o afacere să prospere.
  • Învățăm constant – avem o mini bibliotecă și acces la diferite instrumente educaționale pe care le utilizăm zi de zi; dar cum fără învățat?
  • Ținem ritmul schimbărilor pe care le suportă domeniul nostru de bază, SEO, dar și celelalte servicii adiționale, precum copywriting sau Social Media Marketing. Se spune că unica constantă este schimbarea. Atunci ce drept avem noi să stăm pe loc? Orice noutate din domeniul nostru profesional trebuie auzită, înțeleasă și absobită cu viteza luminii!
  • Aici este încurajată creativitatea și dreptul la opinie – credem în creativitate drept instrument de a soluționa chiar și „nesoluționabilul”. Da, în echipe e esențial să existe un climat pozitiv, de încredere și de sprijin reciproc. Ține minte: dacă e necesară vreo critică, se comentează asupra ideii, nicidecum nu se face atac la persoană. Îți pormit că un climat de susținere și înțelegere va da aripi echipei tale, sudând-o și făcând-o mai productivă, mai creativă, mai bravo!

Nu știu dacă asta e neapărat despre leadership, dar cred că e vital să muncim și pentru satisfacții interne, nu doar pentru bani!

Distribuie articolul: