Este suficient să arunci o privire pe Instagram sau TikTok pentru a realiza că mâncarea este peste tot. În primul sezon lansat recent de Young MasterChef, noua versiune a popularului concurs de gătit britanic, a devenit clar că rețelele sociale joacă un rol fundamental în modul în care tinerii bucătari își împărtășesc creațiile cu lumea.

Acum că sfera digitală este esențială pentru bucătarii începători pentru a-și face un nume, cum să devii un creator de conținut gastronomic?

Poppy O’Toole, judecător la reality show și autodescrisă „Regina cartofilor”, a explicat cum a reușit să fie un bucătar recunoscut de Michelin, în timp ce a câștigat 3,4 milioane de urmăritori pe TikTok.

„A fi un creator de alimente [conținut] este o carieră interesantă, pentru că îți poate dura 24 de ore din zi. 24 de ore din zi pot fi pline de conținut”, a adăugat el.

O’Toole a afirmat că cariera sa pe internet a decolat într-adevăr „în timpul izolării” împotriva covid-19 și a afirmat că există o „metodă” pentru a-i „prinde pe utilizatorii rețelelor sociale” de conținutul gastronomic.

„O farfurie cu mâncare aranjată bine arată uimitor, așa că o folosesc întotdeauna la începutul videoclipurilor mele. Este primul lucru pe care oamenii îl văd”, a explicat ea.

„Atunci, explic cum să o faci, dar oamenii sunt deja cuceriți, uită-te să vezi cum să ajungi la felul de mâncare delicios”, a spus ea.

Deși majoritatea conținutului lui O’Toole pe social media se concentrează pe prepararea diferitelor tipuri de cartofi, autoarea nu a ezitat să afirme că o anumită nișă nu este esențială pentru a deveni un creator de conținut alimentar de succes.

Din ce în ce mai mulți gurmanzi sau bucătari profesioniști aspiranți distribuie videoclipuri cu rețetele lor pe rețelele sociale.

„Cred că tot ce este nevoie este o pasiune pentru gătit. Puteți găsi un stil pe parcurs”, a spus ea.

Kerth Gumbs, un altul dintre judecătorii Young MasterChef, a fost de acord că bucătarii nu ar trebui să simtă nevoia să se concentreze doar pe un aspect al bucătăriei, pentru că cu pregătire și experiență vor învăța că „ceea ce rezonează este personalitatea și identitatea lor” .

„De-a lungul timpului, fiecare își va descoperi propriul stil și stilul său va evolua constant. Fiecare își va găsi drumul”, a conchis ea.

Rețeta de a fi un creator gastronomic
Cel mai bun sfat al lui O’Toole pentru cei care aspiră la influență este să „fii autentic”.

„Unii oameni ar putea să-mi spună să-mi încetinesc videoclipurile și că sunt prea haotică, dar cred și că acesta este motivul pentru care altora le plac videoclipurile mele. Totul este să găsesc ceea ce funcționează pentru tine.”

 

Distribuie articolul: