Noi, femeile, ne dorim să avem un păr frumos și bogat. Ne schimbăm adesea culoarea părului și coafura. Însă nu trebuie să uităm să avem, grijă de părul nostru.

Daniela Croitoru, director executiv al firmei distribuitoare a mărcilor Honma Tokyo, Limba Cosmetics,  KV-1 (produse pentru îndreptarea și reconstrucția părului) și a mărcii de autobronzante James Read povestește despre tendințele în îngrijirea părului.

  1. Daniela, de ce ați optat să deveniți distribuitorul unei mărci specializate în produse pentru îndreptarea părului?

Ador drumurile nebătute și ador să ofer oamenilor soluții inovative. Situația a fost similară în cazul mărcii Honma Tokyo. Noi am intrat pe piața din Republica Moldova, acum 6 ani. Pot afirma că suntem firma care a revoluționat acest domeniu, introducând pe piață produse moderne, inovative și de calitate pentru îndreptarea părului, iar în principal inofensive pentru sănătatea unui specialist. Dacă acum 6 ani eram unicul distribuitor pe piață, în prezent, e o concurență benefică, căreia îi sunt extrem de recunoscătoare.

  1. Femeile continuă să opteze pentru procedurile de îndreptare a părului ?

Femeia modernă mereu are tendința să opteze pentru acele proceduri de înfrumusețare  care îi ușurează rutina zilnică de frumusețe, ăsta fiind avantajul principal al unei proceduri de îndreptare a părului. Imediat după prima procedură, părul este drept, mătăsos și poate fi coafat ușor în condiții casnice. În același timp, pandemia COVID-19 a conturat tendința pentru un stil de viață sănătos, care s-a reflectat și în domeniul frumuseții.

  1. Cum se manifestă aceasta tendință sănătoasă în îngrijirea părului?

În ultimii 2 ani, saloanele și specialiștii sunt în mare căutare de tratamente pentru păr în vederea restabilirii elasticității, forței și luciului natural al părului. Totodată, dacă urmărim mărcile cu renume mondial, acestea lansează tot mai multe produse cosmetice pentru restaurarea structurii părului. În acest context, în anul 2022 noi am lansat pe piața o nouă marcă de produse profesionale pentru reconstrucția părului,  Limba Cosmetics. Marca a fost dezvoltată prin colaborarea dintre chimiști și cei mai buni specialiști în domeniul îndreptării și reconstrucției părului, astfel răspunde tuturor rigorilor unui profesionist, dar și ale clienților.

  1. Anul acesta ați participat la Expoziția de frumusețe 2023. Prin ce s-a remarcat evenimentul?

În primul rând, am realizat că colaborez în continuare cu o mulțime specialiști cu care mi-am început activitatea acum 6 ani. Astfel,  mi-a plăcut enorm să remarc evoluția noastră comună. În al doilea rând, în cadrul evenimentului, s-a apropiat o doamnă care mi-a spus „Daniela, datorită ție am revenit acasă și mi-am deschis o afacere aici în Moldova, lângă familia mea. E prețios.

 

Distribuie articolul: