Managementul reputației este ceea ce diferențiază identitatea firmei tale și protejează reputația ei în mediul online. Altfel spus, atunci când un utilizator va căuta numele brandului într-un motor de căutare, este esențial ca el să găsească doar rezultate bune. De altfel, este bine  pe prima pagină a căutărilor  fie regăsite numai rezultate ce-s în controlul companiei (conturile de Instagram, YouTube, TikTok, Pinterest, Twitter, Facebook etc).

Când spunem: curățare rezultate Google, vorbim de limitarea daunelor, căci în acest mod se pot gestiona mult mai bine recenziile negative (adevărate sau false, lăsate de concurenți, foști angajați supărați, foști parteneri, ori alți rău voitori). Trebuie să fim conștienți că există multe persoane care periodic pot face atacuri asupra afacerilor de bună credință.

cele-mai-cautate-cuvinte-google-1

Or, există mereu amenințarea de a fi luat/ă prin surprindere de o informație falsă răspândită despre tine sau să ți se răstălmăcească o anumită remarcă/campanie/mesaj/reacție și impactul să fie umflat în mod artificial pe online. Și știm deja cât de rapid se poate răspândi pe online un mesaj ce face senzație, oricât de fals ar fi.

Marea problemă cu a nu avea o reputație online construită cu mâna ta este că atunci când alți oameni postează ceva negativ despre compania ta, aceste informații ajung rapid în clasamentului paginii în motoarele de căutare. Aceasta înseamnă că atunci când oricine caută compania ta, primul lucru pe care îl va vedea este ceva negativ. Iar cele mai multe recenzii online persistă în ani. Pe scurt, dacă nu îți construiești
propria reputație online, altcineva o va face pentru tine.

Știai că 88% dintre internauți cred în recenziile citite online la fel de mult ca în sfaturile primite de la prieteni? Site-urile și platformele de evaluare de tip P2P cum ar fi GMB, Yelp, TripAdvisor sunt mai importante ca niciodată pentru consumatori atunci când aleg produse și serviciilor. Acest lucru este mai ales valabil pentru afacerile locale. De exemplu, o diferență de numai jumătate de stea în evaluarea unui restaurant poate afecta foarte mult rezervările și apelurile primite.

Din păcate, azi internauții acordă o importanță tot mai mare informației accesibile rapid despre branduri și iau decizii pe baza acestora (indiferent dacă sunt corecte sau nu). Astfel dacă nu limitezi răspândirea lor, ar putea face rău iremediabil business-ului, alungând potențialii clienți și influențând serios profitabilitatea afacerii.

Așadar, există câteva moduri în care îți asigurăm o reputație ireproșabilă în rezultatele căutării organice, cum ar fi în Google:

  • Negociem cu Google pe marginea curățării rezultatelor și ștergerea informațiilor dăunătoare;
  • Devansăm rezultatele proaste, astfel încât articolele create și publicate de noi să apară în topuri;
  • Compilăm corect și SEO optimizat toate profilurile tale din online ca acestea să apară primele în rezultatele căutărilor.

De ce e periodic nevoie de curățare rezultate Google?

44% dintre cumpărătorii online încep prin utilizarea unui motor de căutare, iar 60% din toate clicurile organice ajung la primele 3 rezultate organice ale căutării. Însă, Google afișează conținuturi despre branduri, persoane și evenimente adesea fără filtre sau verificări ale corectitudinii conținutului, întrucât fact checking-ul este costisitor și voluminos. Astfel încât informația ar putea fi inexactă și ar putea lovi în reputație. Alege să ții mereu degetul pe puls construind singur reputația ta în rezultatele căutării.

De asemenea, este foarte important să știi că recenziile pozitive pot ajuta afacerea ta să se claseze mai sus pe partea de SEO.

Scrie-ne la [email protected] sau contactează-ne la numărul + 40721 536 067 (România), +373 69 809 235 (Republica Moldova) dacă ai nevoie de serviciul de curățare rezultate Google sau de consolidarea reputației tale pe online.

Distribuie articolul: