Care sunt cele mai bune metode de promovare pentru site-ul tău? Ce poți face pentru a stimula creșterea traficului? 

Acest articol este conceput pentru a te aprofunda în tehnicile de promovare online gratis și nu numai a unui site. În continuare îți oferim informațiile de bază despre cele mai accesibile și eficiente metode de promovare online.

Optimizarea SEO

Cea mai importantă și ieftină metodă este să vă te clasezi în topurile Google după cuvintele-cheie potrivite. Motoarele de căutare trimit roboți-crawleri (un fel de păianjeni web) pentru a indexa conținutul paginii tale web. Prin urmare, haide să începem cu enunțarea pașilor care îți pregăti pagina web de o indexare optimă. Cheia nu stă în intenția de a păcăli motoarele de căutare, ci de a da lui Google indicii bune cu privire la conținutul paginii tale. Această abordare se numește optimizare pentru motorul de căutare (SEO).

Social Media (Promovare pe Youtube, Facebook)

Următorul tip de promovare a site-ului vine din domeniul social media, în care oamenii sunt încurajați să interacționeze unul cu celălalt și să răspundă la anunțuri și comentarii. Ar trebui să recunoaștem patru tipuri de rețele sociale: bloguri, site-uri de socializare, site-uri de social bookmark și forumuri. Social media te ajută să-ți promovezi site-ul prin trimiterea unui trafic direct, prin crearea de linkuri către site-ul tău și prin generarea de informații despre acesta.

Începe un Blog de afaceri

Dorești să răspândești conținut mai mult despre site-ul tău? Începe un blog de business! Dacă oferi cititorilor un conținut excelent, cum ar fi reacții la evenimentele din industrie – utilizatorii, cel mai probabil, vor fi mai activi, iar popularitatea îți va crește, în timp. Consistența în scris și atitudinea profesionistă sunt elementele cheie în acest caz.

Devin-o parte a comunității social media

Printre cele mai bune comunități online pentru afaceri sunt Facebook, Instagram și Twitter. În 2022 este recomandabil să participi la o comunitate închisă în care membrii împărtășesc informații despre site-uri sau știri. De obicei, poți plasa un link către site-ul tău, dar cele mai mari rezultate apar atunci când alte persoane te menționează (și generează trafic către site-ul tău).

Atenție însă, nu te alături unei comunități pentru a face spam sau a vorbi neîncetat despre afacerea ta. Ca  în orice comunitate, trebuie să asculi, să comentezi de calitate și să aduci o contribuție valoroasă.

Promovarea unui produs

Ai un magazin online și dorești să promovezi un produs. Ce faci?

Este timpul să generezi trafic spre magazinul tău online și să faci vânzări pe bandă rulantă. Indiferent dacă încerci să faceți prima vânzare sau dezvoltați afacerea de ceva vreme, este întotdeauna bine să găsești modalități de promovare diverse (nu ține toate ouăle într-un singur coș).

Câteva metode de promovare online cu rată de conversie bună, pentru produsul tău:

  • E-mail marketing. Unul dintre cele mai eficiente canale pentru obținerea unor clienți. În timp ce alte canale pot genera trafic organic după ceva timp, marketingul prin e-mail începe să funcționeze imediat.
  • Pinterest este locul unde dorești să cumpi sau să vinzi produse care arată bine. 93 % dintre utilizatorii activi declară că folosesc Pinterest pentru a planifica cumpărăturile. Nu este surprinzător că mulți oameni folosesc aplicația pentru a construi lista de dorințe. Astfel, acesta a devenit un loc minunat unde îți poți promova produsele – în special cele fotografiate bine, cu multă lumină, care le scot în evedență avantajele.
  • Audiențe pe Facebook. Miliarde de oameni utilizează Facebook și, ca platformă de publicitate, aceasta oferă opțiuni diverse și lucrative pentru difuzarea anunțurilor plătite. Facebook în particular este o modalitate foarte eficientă de a face publicitate unui produs, mai ales când acesta are un cost mic și mijlociu. Cu ajutorul Facebook Custom Audiences poți face vizibilă publicitatea ta pentru vizitatorii site-ului sau cei din lista e-mail. Acest gen de publicitate, de regulă, este foarte rezultativ, deoarece afli mai multe despre publicul-țintă și-ți poți adapta publicitatea eficient.
  • Referral Marketing. Cunoscut și sub denumirea de word of mouth marketing – una dintre cele mai vechi metode de marketing din întreaga lume. Marketingul referral este despre a face alți oameni să vorbească despre produsul tău.

Promovarea care sigur merge

Dacă ai planuri de lungă durată cu site-ul tău, ar trebui să ții minte că cel mai bine merge promovarea la pachet, ori un om are nevoie de circa 7 atingeri cu brandul tău pentru a cumpăra ceva de la tine. Combină promovare în Google cu remarketing pe Social Media, nu uita să trimiți un newsletter la promoție și fă marketing de conținut. Astfel vei culege roade mult mai rapid! Multă baftă în promovare!

Distribuie articolul: