Este bineștiută predilecția lui Cristiano Ronaldo pentru business. Deși este cel mai bogat sportiv din lume, fotbalistul de 32 de ani deține un adevărat imperiu de colaborări și afaceri. Unul dintre ele este CR7 - marca vestimentară care îi poartă numele. În aceste zile, va lansa pe piață și o linie de blugi.

Despre intenția de a cuceri noi clienți grație unei linii de blugi, Cristiano Ronaldo a anunțat încă în aprilie și a făcut primele concretizări abia ieri, pe pagina sa de Instagram, unde se bucură de aprecierea și fidelitatea a peste 108 milioane de fani virtuali. Colecția limitată CR7 Denim Collection se lansează astăzi și se va vinde sub umbrela CR7 – un brand a cărei direcție pricipală sunt hainele: mai întâi lenjeria de corp și șosetele, apoi cămășile și pantofii. Așadar, de astăzi, CR7 înseamnă și blugi destinați „bărbaților fără limite”.

@cristiano rocking his CR7 Type-S Alps White jeans. Get yours tomorrow at CR7.com

A post shared by CR7 Denim (@cr7limitless) on

Filosofia liniei de haine se ascunde în asumarea de riscuri și spiritul vânătoresc în atingerea visurilor, pășind peste limite și stabilind noi standarde.

„CR7 Denim este mai mult decât un brand denim, este un mod de viață. Prin utilizarea bumbacului și elastanului, am creat o linie premium de pantaloni confortabili, de neegalat, care nu îngrădesc din confort și mobilitate. Sunt alegerea perfectă pentru oricine este în mișcare. Testat și aprobat de însuși Cristiano” – se menționează în noua categorie de produse, de pe magazinul online eu.cr7.com.

Fotbalistul susține că a întâmpinat mereu dificultăți în a găsi perechea de blugi perfectă, iar această linie l-a scăpat de o grijă în plus.

„Nu am vrut să fie ca celelalte linii de denim de pe piață. Această colecție este mai mult pentru fanii mei. E pentru cei care îmi împărtășesc valorile, care își trăiesc viața fără limite și adoră denimul”, mai spune super-starul Real Madrid.

Trebuie să menționăm că celebrul fotbalist deține un adevărat imperiu de afaceri. Recent, a semnat un contract de promovare pe viață cu Nike, în valoare de 22,5 milioane de euro pe an. În 2009, a devenit imaginea Armani, înlocuindu-l pe David Beckham, iar pentru al treilea an consecutiv, Ronaldo prezintă ceasurile Tag Heuer. Printre alți parteneri ai lui Ronaldo sunt șampoanele Clear, compania aeriană Emirates, suplimente Herbalife, băuturile Soccerade, jocul on-line PokerStars ș.a.

Cristiano a devenit recent partener al celui mai mare lanț hotelier portughez Pestana Hotels: sub brandul CR7 vor funcționa patru mari hoteluri din Madrid, Madeira, Lisabona și New York.

Foto: Instagram.com, nss magazine

Distribuie articolul: