Moldovagaz a finalizat procesul de emitere și distribuire a facturilor de plată, însă, anunță, că din cauza erorilor identificate, compensațiile nu vor fi achitate luna aceasta.

Într-o postare pe o rețea de socializare, Moldovagaz anunță că au fost identificate cazuri când gradul de vulnerabilitate socială a unor consumatori diferă de statutul stabilit de Guvern. Astfel, consumatorii vor achita suma integral pentru consumul din luna noiembrie.

,,Totodată, discrepanțele (erorile) financiare identificate în următoarele zile/săptămâni vor fi înregistrate ca plată în avans, iar recalcularea efectuată se va reflecta în factura pentru luna decembrie, care urmează a fi expediată consumatorilor la începutul lunii ianuarie. În cazul întrebărilor suplimentare, consumatorul poate apela la contact-centrul SA „Moldovagaz” la telefonul unic 1304, sau se poate adresa la centrul relații cu consumatorii, situat la adresa mun. Chișinău, str. Pușkin, 64, precum și la oficiile comerciale ale companiei în regiunile țării.”

Distribuie articolul: