Medicamentele și publicitatea socială despre COVID-19 sunt în topul subiectelor preferate și urmărite la TV de moldoveni în ultima perioadă. Cel puțin, asta asta arată un studiu realizat de Compania Date Inteligente (iData).

La fel, printre brandurile cele mai văzute în cadrul publicității se numără TopSHOP (5,3%), Dormeo (5,0%) și Orange (4,7%).

În ceea ce privește cele mai vizionate posturi de televiziune, PrimeTV  ocupă prima poziție, cu 43,25%, și e urmat de Moldova 1 – 33,94% și Jurnal TV – 26,01%.

Top trei emisiuni cele mai vizionate și recomandate de respondenți sunt „Vorbește Moldova” – 27,26%, „100 de moldoveni au zis” – 15,30% și „Politica cu Natalia Morari” – 13,07%. Emisiunea „Dora Show” a înregistrat o scădere comparativ cu luna precedentă, potrivit studiului.

La fel, cei mai urmăriți cinci prezentatori TV sunt Natalia Morari – 22,39%, Natalia Cheptene – 16,69%, Lilu Ojovan – 11,68%, Mariana Rață, cu 9,04%, și Lorena Bogza, cu 4,87%. „Angela Gonța a înregistrat o scădere semnificativă în preferințele respondenților”, menționează experții iData.

Mai mult, în viziunea participanților la sondaj, cele mai corecte știri, reportaje și informații sunt prezentate de Jurnal TV – 13,07%, Pro TV – 12,80%, Prime TV – 11,13%, Publika TV – 9,60% și Moldova 1 – 9,62%.

În cadrul studiului, au fost chestionate 869 de persoane în perioada 12 – 18 februarie. Eroarea maximă de eșantionare e de  +/- 3,3%.

Distribuie articolul: