Designerii brandului de haine, încălțăminte, parfumerie și accesorii de lux Moschino au epatat de fiecare dată, în pregătirea colecțiilor noi. După lansarea unei noi colecții capsulare însă, s-au ciocnit de nemulțumirea multor fani, care s-au arătat indignați de mesajul simbolurilor promovate.

După colecția Toamnă Iarnă 2014-2015, inspirată din elementele de identitate ale unui brand de fast-food, marca italiană își ia din nou prin surprindere adepții.

Noua colecție capsulară, pentru sezonul Primăvară-Vară 2017, by Moschino, are ca tematică pilulele, atât în stilizarea hainelor, cât și la capitolul accesorii. Imprimeurile care atrag atenția, amintesc de de prescripțiile medicale și ambalajele medicamentelor din farmacii.

14368677_10154569220000990_3161968202071633452_n

Directorul creativ al brandului Moschino, Jeremy Scott, și-a îndreptățit alegerea prin a declara că „moda este singurul medicament pe care îl promovează” și că „dacă spectacolele sale transmit publicului un sentiment de uimire și bucurie, aceasta e un cadou”.

RIH GOT HERS YOU GOT YOURS ?

A post shared by Jeremy Scott (@itsjeremyscott) on

Și dacă unii l-au aplaudat pentru aceste afirmații, alți critici și-au reamintit de epidemia de opioide – un fenomen farmaceutic mai puțin cunoscut publicului larg din cauza slabei mediatizări și acuzat că ar încuraja consumul de substanțe narcotice și antidolorifice.

Anume din acest considerent pe change.org a luat naștere o petiție prin care se cere ca brandul italian să-și retragă din comerț accesoriile din cea mai nouă colecție.

Foto: Instagram, MOSCHINO – the official page

Distribuie articolul: