Trăind într-o lume în care internetul este omniprezent și foarte important. Mai ales pentru cei ce vor să vândă online internetul are mijloace și instrumente să se ajungă la publicul țintă pentru orice tip de produs, oricât de nișat sau specific ar fi. Totodată, afacerile au responsabilitatea de a-și cunoaște audiența: ce vor să le vândă, cui se adresează produsul și serviciul lor și ce necesități sau nevoi satisface acesta. 

În 2023 consumatorul final, de cele mai multe ori, va apela la motoarele de căutare pentru a-și satisface necesitățile informaționale. Tocmai din acest motiv, 2023 este anul lui SEO. Iar în ajutor ne vin instrumentele și mecanismele optimizării site-urilor, care asigură o serie de avantaje pentru afacerile care apelează la promovarea SEO:

  • Ți se asigură o prezență online notabilă și extrem de multă vizibilitate în motoarele de căutare. Prin îmbunătățirea clasamentelor în rezultatele motoarelor de căutare, ajungi să fii afișat pentru o serie largă de cuvinte-cheie relevante afacerii și nișei tale. 
  • Site-urile inspiră mai multă încredere odată ce sunt listate în topurile motoarelor de căutare. Motorul de căutare, prin scanarea site-ului tău, stabilește care site-uri au relevanță și calitate de oferit pentru anumite interogări cheie care se referă la nișa din care acestea fac parte. De asemenea, este crucial ca site-ul tău să dispună de o structură fiabilă și de un conținut de calitate, și util pentru cititori. Astfel, prin folosirea oportună a cuvintelor cheie și prin crearea unui context potrivit în pagină, se poate ajunge la un SEO on-page care trimite semnale puternice de relevanță către Google.
  • Prin SEO îți crești considerabil vizibilitatea paginii web. Odată cu poziționarea în Top 5 căutări organice, îți crește ca pe drojdie traficul de calitate spre site, iar, ulterior, și cifra de afaceri. De ce prin SEO e mai ușor să vinzi? Pentu că cei care te găsesc în topurile Google deja sunt deciși atunci când introduc o interogare în căsuța de căutare a lui Google. Nu mai vii tu să le propui produse sau servicii la ora sau în ziua nepotrivită, ci ei singuri te caută.
  • Prin servicii SEO, ai siguranța că ai doar conținutul de calitate, proaspăt și reînnoit periodic pe site. Or, SEO și conținutul bun sunt de nedespărțit. Google apreciază cercetările profunde, studiile de calitate și conținutul care angajează cititorii.
  • Creezi accesibilitate pentru utilizatorii site-ului tău. Motoarele de căutare apreciază structura și conținutul site-ului având la bază anumiți algoritmi de calcul. Acești algoritmi stabilesc ce site-uri merită să fie afișate mai sus în clasamente organice. Site-ul care se conformează acestor algoritmi urmează să aibă o structură ușor de navigat și un conținut înalt apreciat de către vizitatorii website-ului. Astfel încât utilizatorii accesând site-ul tău di rezultatele motoarelor de căutare să fie satisfăcut de informația afișată.
  • Îți definești și-ți cunoști în detaliu grupul țintă. SEO te ajută să înțelegi cum gândesc cei ce caută informații online în nișa ta. Făcând o analiză detaliată a cuvintelor cheie cu instrumentele SEO, înțelegi ce termeni folosește audiența ta și ce întrebări are în legătură cu serviciul tău. Iar instrumentul Google Analytics îți va date demografice valoroase despre cei care îți vizitează site-ul și despre comportamentul lor pe pagina ta.

Distribuie articolul: