Wizz Air a lansat un asistent vocal numit Amelia pentru a notifica clienții în caz de întârzieri de zbor, scrie Bani.md cu referire la presa internațională.

Compania aeriană a anunțat că asistentul vocal Amelia va contacta pasagerii în caz de întârzieri, oferind informații în timp real prin apeluri telefonice automate. Noul serviciu are scopul de a reduce impactul perturbărilor zborurilor.

„În cazul unei perturbări a zborului, pasagerii vor primi acum un apel telefonic automat cu informații în timp real. Noul serviciu va contribui la atenuarea impactului oricăror perturbări, inclusiv al seriei de probleme recente din Europa care sunt în afara controlului oricărei companii aeriene, cum ar fi vremea nefavorabilă și insuficiența controlorilor de trafic aerian. Noua soluție va contribui la îmbunătățirea experienței clienților care se confruntă cu anulări, întârzieri de peste cinci ore și reprogramări și se va asigura că cei care aleg Wizz Air au cât mai puține inconveniente”, transmite compania.


Amelia va apela proactiv pasagerii afectați pentru a le oferi informații și îndrumări esențiale în cazul perturbării unui zbor programat. La primirea unui apel de la Amelia, pasagerii vor fi informați despre starea zborului lor și opțiunile disponibile, inclusiv reprogramarea, rambursarea de 120% sub formă de credit WIZZ sau rambursarea integrală prin metoda de plată inițială.

1. Actualizare personalizată: Pasagerii sunt întâmpinați cu numele lor și detaliile zborului, urmate de opțiunile pe care le au.
2. Asistență pentru cazare: Informații despre accesarea cazării pe timp de noapte, dacă este necesar.
3. Puncte de contact: Detalii despre reprezentanții aeroportului pentru asistență suplimentară.
4. Canale de comunicare: Detalii despre modul în care Wizz Air va contacta pasagerii pentru actualizări importante.
5. Asistență suplimentară: Îndrumări pentru contactarea birourilor de informații ale aeroporturilor sau a liniei de asistență specială Wizz Air.

Pentru a se asigura că pasagerii primesc sprijinul necesar, Amelia va efectua un apel suplimentar la 30 de minute după contactul inițial pentru a confirma dacă problemele au fost rezolvate. Apelurile sunt gratuite, dar se pot aplica tarife de roaming în funcție de serviciul de telefonie al pasagerului. Wizz Air recomandă pasagerilor să furnizeze un număr de telefon și o adresă de e-mail actualizate în timpul procesului de check-in pentru a asigura contactul prompt în cazul perturbărilor.

În prezent, Amelia este disponibilă în limba engleză pentru plecările din România, Italia, Ungaria, Polonia, Marea Britanie și Austria, urmând să fie accesibilă în curând în mai multe limbi, inclusiv arabă, bulgară, germană, spaniolă, franceză, maghiară, italiană, poloneză, română, rusă și ucraineană, reflectând angajamentul Wizz Air de a deservi clientela diversă.

Distribuie articolul: