Îți petreci peste o oră pe zi făcând scroll printre zecile de stories pe Facebook? Observi că tot mai multă publicitate îți apare în acest segment? Sau poate vrei ca afacerea ta să devină tot mai vizibilă pe acest compartiment al Meta? Dacă ai răspuns pozitiv la măcar una dintre întrebările enunțate, atunci e cazul să citești acest text cu maximă atenție, deoarece specialiștii din agenția de marketing online SEOLITTE îți vor explica cum să folosești Facebook Stories atât pe nișa de vânzări, cât și pe cea de brand awareness.

Haide să ne înțelegem mai întâi pe marginea beneficiilor vădite pe care le are.

Este un instrument ieftin de promovare
Da, costă mai puțin să faci content pe stories decât pentru postări pe social media. Adevărul e că generarea unui conținut pentru stories trebuie să fie cât mai organic, cât mai apropiat de audiența țintă, prin urmare se poate face inclusiv cu instrumente la îndemâna oricui. Există teorii care vin să confirme faptul că uneori este chiar mai oportun să folosești un conținut „mai puțin cizelat” pentru un impact organic pe măsură.


Îți crește brand awareness-ul treptat
Deși pare a fi foarte efemer, conținutul de pe stories este un mecanism perfect pentru a crea o istorie pe care să o împarți cu urmăritorii tăi. Specialiștii chiar recomandă să folosiți stories-urile pentru storytelling. Spuneți-le despre istoria brandului, despre produse și/sau servicii, vorbiți cu regularitate prin intermediul poll-urilor sau a întrebărilor. Creați-le impresia că sunt parte dintr-o comunitate.

Este o metodă bună de dialog cu clienții
Să ne imaginăm că aveți mecanismul cel mai oportun de a măsura interacțiunea cu clienții sau potențialii clienți, o pâlnie dedicată pentru a afla cum să vă îmbunătățiți un produs sau un serviciu, o metodă de feedback bilateral. Exact asta face compartimentul de stories pe Facebook, vă oferă o fereastră prin care să prindeți interesul audienței țintă și să le mențineți activă participarea în consolidarea unei afaceri. Indubitabil, se cere o muncă creativă constantă, dar eforturile vă vor fi remunerate prin impactul crescând al prezenței online.


Aveți mai multe instrumente de interacțiune cu clienții

În acest compartiment vom exemplifica instrumentele pe care le puteți utiliza în stories:
– poll-urile de opinie, care pot fi bazate pe chestiuni unice sau multiple. Este util pentru sondarea pieței, pentru depistarea carențelor în afacere, pentru îmbunătățirea business-ului;
– jocurile – creativitatea stimulează și, mai ales, implică. Prin urmare, lăsați clienții să devină „jucăuși”, să se manifeste, să ofere reacții;
– before / after – sunt perfecte pentru a arăta evoluția, astfel încât clienții să afle cum funcționează afacerea sau cum evoluează un produs / serviciu.

Fiecare dintre aceste instrumente, dar și altele, pot fi planificate sau intuitive. Avantajul planificării este că vă oferă o anume certitudine în privința creșterii reach-ului. Gândind partea vizuală și oferind conținut cu regularitate, și nu sporadic, vă puteți crește o comunitate fidelă și loială.

Contactați SEOLITTE la +373 69 809 235 (Moldova), +40726794856 (România) sau lăsați-le un mesaj pe info{@}seolitte.com ca să stabiliți împreună pașii siguri spre succesul afacerii dvs. prin folosirea instrumentelor moderne și adecvate nișei dvs.